"ضیایی" خبر داد؛

آخرین وضعیت کشتی نجات/ محموله 12 هزار تنی کمک‌های غذایی و دارویی به "یمن" ارسال می‌شود

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: کشتی نجات هم‌اکنون در آب‌های آ‌زاد به موازات بندر "عدن" قرار دارد و فردا نیز از باب‌المندب عبور می‌کند و جمعه به مقصد تخلیه بار یعنی بندر "الحدیده" می‌رسد.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سید "امیر حسین ضیایی" رئیس جمعیت هلال احمر اظهار داشت: محموله 12 هزار تنی شامل کمک‌های غذایی و دارویی به محض آماده شدن به "یمن" ارسال می‌شود.

وی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما گفت: علاوه بر آن از طریق هوا نیز محموله‌های غذایی را در روزهای آینده به "جیبوتی" که در آن مرکزی برای کمک‌های غذایی تاسیس شده است، ارسال خواهد شد.


**قرار است مرکزی از طریق "صلیب سرخ جهانی" در منطقه "سُلاله" عمان نیز در روزهای آینده تاسیس شود

رئیس جمعیت هلال اهمر عنوان داشت: قرار است مرکزی از طریق "صلیب سرخ جهانی" در منطقه "سُلاله" عمان نیز در روزهای آینده تاسیس شود که به محض آماده شدن، محموله دارویی ایران از طریق هوا ارسال می‌شود.


**آخرین وضعیت کشتی نجات

رئیس جمعیت هلال احمر درباره آخرین وضعیت کشتی نجات ایران با محموله کمک‌های دو هزار و 500 تنی غذایی و دارویی گفت: این کشتی هم‌اکنون در آب‌های آ‌زاد به موازات بندر "عدن" قرار دارد و فردا نیز از باب‌المندب عبور می‌کند و جمعه به مقصد تخلیه بار یعنی بندر "الحدیده" می رسد.


**کشتی نجات در مسیر حرکت مشکل خاصی نداشته است

ضیائی ادامه داد: کشتی نجات در مسیر حرکت مشکل خاصی نداشته است، البته ناوهای ائتلاف که بین کشتی و آب‌های عدن حضور دارند آن را به صورت اسکورت کنترل می‌کنند و پروازهای شناسایی نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار