قره شیخ لو درباره داوري مسابقات بين المللي قرآن مطرح کرد:

آیین نامه‌های داوري ما جزء بهترینها از نظر فنی و کیفی است

رئیس سازمان دارالقرآن گفت:آیین نامه‌های ما جزء بهترین آئين نامه ها از نظر فنی و کیفی بوده ولی باز هم نیاز به بازنگری داشته تا به آن حد مطلوب برسد.

آیین نامه‌های داوري ما جزء بهترینها از نظر فنی و کیفی استقره شیخ‌لو در گفتگو با خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران گفت: بخش‌هایی از مسابقات سطحي در حد بین المللی داشته ولی باز هم در این محافل قرآنی رقابت ضعیف وقوی موجود بوده و به نظر می‌رسد که سطح  قاریان در کل نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده است.

وی با اشاره به آیین نامه‌های داوری افزود: آیین نامه‌های ما جزء بهترین آئين نامه ها از نظر فنی و کیفی بوده ولی باز هم نیاز به بازنگری داشته تا به آن حد مطلوب برسد.

رئیس سازمان دارالقرآن بیان کرد: همکاران ما در سازمان اوقاف زحمات خود را کشیده‌ اند، اما بعضی از قاریان کشورها به علت مسائل داخلی با وجود علاقه فراوان نتوانسته در این دوره از مسابقات شرکت کنند و به طورکلی ما مردمانی مهمان نواز بوده و این عزیزان را مورد تکریم قرار داده و هیچ استثنایی را برای کشور خاصی قائل نشویم.

وی ابراز داشت: کسی که با قرآن مأنوس هست زندگی‌اش بوی قرآن داده و ارتباط تاثیر فراوانی بر روی افراد و خانواده‌اش بگذارد و به نظر من کسانی که با قرآن حشر و نشر دارند و این ویژگی را داشته که یک فضای قرآنی را در فضای اطراف خود ایجاد کنند.

قاري قرآن كريم تصریح کرد: مسئولین قرآنی امکانات خوبی را در اختیار جامعه قرآنی قرار داده که قطعا مناسب نبوده و ما باید در این زمینه تلاش بیشتری کرده و فضای بهتری را در  اختیار این قشر نورانی قرار دهیم.
 
قره‌شیخ‌لو در پایان اضافه کرد: برای برنامه قرآنی قاریان و اساتید گرامی باید یک کار کارشناسی صورت پذیرد تا شأنیت این افراد در این مسابقات که 80  کشور در آن شرکت دارند، در آن بیشتر حفظ شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.