ویژه ولادت امام حسین علیه السلام؛

داستان های زندگی امام حسین علیه السلام + دانلود

دومين فرزند برومند حضرت على و فاطمه(س) كه درود خدا بر ايشان باد در روز سوم ماه شعبان سال چهارم هجرت،در خانه وحى و ولايت چشم به جهان گشود.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛در روز سوم ماه شعبان سال چهارم هجرت دومين فرزند برومند حضرت على و فاطمه(س) كه درود خدا بر ايشان باد، در خانه وحى و ولايت چشم به جهان گشود. چون خبر ولادتش به پيامبر گرامى اسلام (ص) رسيد، به خانه حضرت على (ع) و فاطمه (س) آمد و اسما را فرمود تا كودك را بياورد.

اسما او را در پارچه اى سپيد پيچيد و خدمت رسول اكرم (ص) برد،آن گرامى به گوش راست او اذان و به گوش چپ او اقامه گفت.به روزهاى اول يا هفتمين روز ولادت با سعادتش،امين وحى الهى،جبرئيل  فرود آمد و گفت:سلام خداوند بر تو باد اى رسول خدا،اين نوزاد را به نام پسر كوچك هارون (شبير) كه به عربى (حسين) خوانده مي شود نام بگذار.

چون على براى تو به سان هارون براى موسى بن عمران است.جز آن كه تو خاتم پيغمبران هستى و به اين ترتيب نام پرعظمت حسين از جانب پروردگار،براى دومين فرزند فاطمه (س) انتخاب شد.به روز هفتم ولادتش،فاطمه زهرا كه سلام خداوند بر او باد،گوسفندى را براى فرزندش به عنوان عقيقه كشت و سر آن حضرت را تراشيد و هم وزن موى سر او نقره صدقه داد.



ولادت امام حسین(ع)مبارک

"داستان هایی از امام حسین (ع)" نرم افزاری است شامل 59 داستان زیبا و پر محتوا از امام حسین(ع) که به موضوعاتی مانند:نزدیکی خدا به امام حسین (ع)، مقام معلم،مرد شامی و امام حسین (ع)،نماز ظهر عاشورا،نتیجه معرفت،نپذیرفتن ذلت،گفتگوی دو برادر،رابطه امام و غلامان،چند حکایت از امام حسین (ع)،امام و نیازمندان، بخشندگی امام حسین(ع) و چندین داستان دیگر از زندگانی امام حسین (ع) پرداخته است.

گرافیک کاملا کاربرپسند و نوین در بین نرم افزارهای فارسی،امکان انتخاب فونت،امکان انتخاب سایز فونت،امکان انتخاب فاصله خط مناسب برای مطالعه راحت تر،امکان روشن ماندن صفحه نمایش،امکان انتخاب لیست علاقه مندی ها از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

 ولادت امام حسین علیه السلام مبارک  ولادت امام حسین علیه السلام مبارک ولادت امام حسین علیه السلام مبارک باد ولادت امام حسین علیه السلام مبارک باد


 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود


 • حجم: 2.03مگابایت
 • نسخه: 1.0

 • اجرا در: اندروید 2.3 
 • امتیاز: 

    


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امين
۰۹:۲۰ ۰۱ خرداد ۱۳۹۴
سلام.
ممنون از اين کار خوبتون.
لطفاً از اين موارد رو بيشتر بذاريد.
با تشکر.
آخرین اخبار