وزیر راه و شهرسازی عنوان كرد؛

اتمام عملیات احداث بیمارستان 220 تختخوابی شهرستان سراب تا شهریور ماه

وزیر راه و شهرسازی گفت : این پروژه در شهریور ماه امسال جهت تجهیز، تحویل وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی می شود .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،آخوندی در جمع مردم شهرستان سراب افزود : جهت احداث این طرح تا کنون 180 میلیارد ریال هزینه شده و برای اتمام آن نیز 100 میلیارد ریال دیگر صرف خواهد شد.

وی همچنین، با اشاره به اهمیت احداث پروژه باند دوم جاده بستان آباد – سراب گفت: این طرح بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و 25 کیلومتر‌قطعه اول از سراب تا روستای بهرمان در تابستان سالجاری زیر ترافیک می رود .

وزیر راه و شهرسازی ،با اظهار اینکه جهت سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی این بزرگراه تلاش خود را به کار خواهم بست افزود : برای اجرای این طرح تاکنون 140 میلیارد ریال هزینه شده و برای اتمام این طرح نیز حدود 400 میلیارد ریال لازم است .

وی ادامه داد :با اتمام این پروژه علاوه بر صرفه جویی سالانه سوخت  به میزان 100 میلیارد ریال ،موجب کاهش زمان مسافرت و کاهش آمار تصادفات جاده ای در این محور می شود .

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان سراب، با بیان اینکه احداث خط راه آهن تبریز – میانه مورد عنایت ویژه ريیس جمهور است، افزود : این طرح به سرعت در حال پیگیری بوده و ایستگاه اول آن که شهرستان بستان آباد در اسرع وقت مورد بهره برداری قرار می گیرد .

وی با تاکید برحمایت از سرمایه گذاران خارجی اظهار امیدواری کرد: با تدبیر دولت و پیوند زدن به اقتصاد جهانی بتوانیم درهای کشور را به روی سرمایه های مشروع کشورهای جهان باز کنیم.

ویزر راه و شهرسازی در ادامه سفر خود ضمن بازدید از پروژه های بیمارستان در حال احداث و بزرگراه سراب – بستان آباد از مصلی این شهرستان نیز بازدید کرده و جهت حمایت مالی از این پروژه نیز قول مساعد داد .

عملیات اجرایی احداث باند دوم جاده بستان آباد – سراب از آذرماه سال 89 آغاز شده و طبق برنامه زمانبدی باید در عرض 20 ماه به بهره برداری می رسید که تا کنون از27 کیلومتر قطعه اول ان از سمت سراب 7 کیلومترزیر ترافیک رفته وقطعه دوم این طرح نیز کمتر از10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

عملیات احداث بیمارستان 220 تختخوابی سراب نیز از بهمن ماه سال 88 آغاز شده و در 4 طبقه و 14 بخش درمانی در حال احداث است .

گفتنی است : ویزر راه و شهرسازی همزمان با سفر استانی هیات وزیران در حاشیه هفدهمین سفر استانی دکتر حسن روحانی رييس جمهور به آذربایجان شرقی سفرکرده است.
انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.