گرگان؛

افزایش سواد رسانه‌ای در جامعه

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان درهمایش معرفی شهید شاخص سال 94 بسیج رسانه کشور گفت:عصر، عصر ارتباط و رسانه است و همه آحاد جامعه با علم و آگاهی به فضای پیچیده رسانه باید ورود پیدا کنند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران گرگان؛ عبدالحسینی افزود: امروزه جنگ ،جنگ رسانه است و همه باید در میدان حضور داشته باشند و نباید به مسائل بی تفاوت بود.

وی عنوان کرد: خیلی خوشحال و خرسند هستیم از اینکه بسیج وارد فضای رسانه شده و بسیج رسانه در استان گلستان تشکیل شده است.

عبدالحسینی گفت: همانطور که در هشت سال جنگ تحمیلی وارد میدان شدند امروزه در فضای مجازی که آلوده است باید با دقت و آگاهی ورود پیدا کنند.

وی بیان کرد: سواد رسانه‌ای خود را باید افزایش دهیم و با در ک متکی به مهارت تک تک افراد جامعه را به سواد رسانه‌ای برسانیم تا بتوانیم با حمله دشمن مقابله کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان افزود: باید سواد رسانه‌ای خود را در رژیم غذایی خود قرار بدهیم و امروز رسانه‌ها سلیقه جامعه را تعيين می‌کنند و رسانه ملی می‌تواند با تفکر و تامل وارد شود و با آگاه سازی مردم را نسبت با خطرات پیرامون خود آگاه سازد.

وی پیش بینی کرد با آگاهی و آموزش در فضای رسانه‌ای کشور در چند سال آینده تغییرات خوبی رخ مي دهد.

عبدالحسینی در پایان خاطر نشان کرد: برای زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهیدان استودیویی در مرکز صدا و سیمای گلستان به نام شهید روحانی فرد افتتاح خواهیم کرد تا یاد و خاطر آن شهید رسانه زنده نگه داشته شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.