شصت و ششمین نشست شورای المپیک آسیا-تهران؛

دیدار رئیس کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک با رئیس همتای OCA

رئیس کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک با رئیس کمیته پزشکی شورای المپیک آسیا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در ابتدای این دیدار تخصصی فرزانه ترکان ضمن خیر مقدم به رئیس کمیته پزشکی شورای الپیک آسیا ابراز امیدواری کرد تا ایران بتواند  ضمن بهره مندی از تجربیات دیگر کشورها گام بلندی در افزایش سلامت ورزشکاران و مبارزه با دوپیمنگ برداشته شود.

ترکان ادامه داد:یکی از اهداف ما استفاده از تجارب شورای المپیک آسیا در مبارزه با دوپینگ با توجه به نظارت بر 5 بازی رسمی در سطح قاره و همچنین آموزش پزشکان در افزایش سلامت ورزشکاران می باشد و امیدورایم در این زمینه بتوانیم تعامل مناسبی داشته باشیم.

در ادامه رئیس کمیته پزشکی شورای المپیک آسیا ضمن خوشحالی از سفر به ایران ابراز داشت :بدون تردید برگزاری چنین اجلاسهایی می تواند تبادلات و تعاملات دو کمیته را افزایش دهد.

وی ادامه داد:IOC در این سالهای با برگزاری دوره های متعدد سولیدارتی برای پزشکان و مرباین تاثیر بسزایی در کاهش آسیب های ورزش کاران و افزایش سلامت آنها داشته است و با توجه به جایگاهی که ورزش ایران دارد از برگزاری دوره های سولیداریتی در ایارن حمیات های لازم را خواهیم داشت.

چگات سان خاطر نشان کرد:برای برگزاری کلاسهای متعدد جهت آموزش ورزشکاران از جمله تغذیه،دارویی،پزشکی و...آمادگی لازم داریم و بدون تردید تعامل دو کمیته می تواند نقش تعیین کننده ای در این باره داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورا ، المپیک ، آسیا ، ترکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار