فیسبوک تماس ویدئویی را فعال کرد

به ادعای فیسبوک قابلیت تماس ویدئویی در تمام جهان به جز چند کشور فعال شده و کاربران می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند.

فیسبوک تماس ویدئویی در تمام را جهان فعال کردبه گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ امکان تماس ویدئویی در پیام رسان فیسبوک روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS از اوخر ماه گذشته برای کاربران ممکن شده بود، اما با توجه به زیر ساخت‌های ارتباطی خصوصاً روی شبکه‌های موبایلی امکان ارائه به صورت یکپارچه در تمامی کشورها ممکن نبود و به مرور زمان این قابلیت به‌روز رسانی می‌شد.

قائم مقام بخش پیام رسان فیسبوک دیوید مارکوس در صفحه شخصی خود این چنین نوشت: هم اکنون کشورهایی هستند که دسترسی به قابلیت تماس تصویری را ندارند و این موضوع به مواردی همچون دسترسی به شبکه‌ای با کیفیت پایین‌تر می‌تواند دلیل این موضوع باشد، اما ما در حال تلاش هستیم تا با ارائه به‌روزهای جدید بتوانیم به بهبود کیفیت تماس ویدئویی کمک کنیم.

گفتنی است که تماس ویدئویی قابلیت گپ چهره به چهره را تنها با یک کلیک آن هم بر روی دکمه "گفتگو را آغاز کنید" در بالای صفحه و سمت چپ شروع می‌شود. فیسبوک عنوان کرد در دومین روز راه‌اندازی این قابلیت که برای ۱۸ کشور در دسترس بود بالغ بر یک میلیون تماس ویدئویی از طریق این سرویس رد و بدل شده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار