مرادی: آکادمی وزنه برداری را احداث می‌کنیم

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: 40-30 سالن در سطح کشور در اختیار وزنه‌برداری قرار می‌گیرد سعی داریم تا آکادمی وزنه برداری نیز احداث نماییم.

علی مرادی که در بازدید نایب رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی وزنه‌برداری در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد درباره وضعیت سالن‌های وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: یادم می‌آید 30 سال پیش در همین سالن تمرین کردم و قهرمان آسیا در جوانان و بزرگسالان شدم. ما باید به این سرمایه‌های ملی توجه کنیم. قرار است پس از اعزام تیم جوانان به مسابقات جهانی، در اسرع وقت نسبت به تعمیرات اساسی این دو سالن و خوابگاه‌ها اقدام کنیم و نسبت به قبل بازسازی داشته باشیم. البته طرح‌های دیگری هم داریم. امروز من با مسئول فدراسیون کارگری جلسه‌ای را داشتم و پس از آنکه توکلی برنامه‌های تمرینی را ارائه کرد، قرار شد که این فدراسیون سالن‌های خود را در اختیار ما قرار دهد تا تمرین‌هایی در شرایط سطح دریا نیز داشته باشیم. فعلا به صورت مقطعی در حال جمع و جور کردن کارها هستیم. همچنین بسیج نیز اعلام آمادگی کرده که 5-4 سالن را در تهران در اختیار هیات تهران و فدراسیون قرار دهد. همچنین طی تفاهم‌نامه با وزیر قرار است 40-30 سالن در سطح کشور در اختیار وزنه‌برداری قرار بگیرد.

مرادی در ادامه درباره وضعیت اردوی تیم ملی وزنه برداری نیز گفت: جوانان و بزرگسالان تمرین‌های جدی را پشت سر گذاشتند و شرایط نسبت به قبل بهتر شده است. امروز تیم جوانان کنترل تمرین داشتند. با توجه به اینکه هر سال نفرات در این رده سنی فرق می‌کند و با توجه به تغییر سن‌شان باید وارد رده سنی بزرگسالان شوند، رکوردهایشان فراز و نشیب دارد. یکشنبه توکلی گزارش کلی‌ را از وضعیت جوانان به کمیته فنی ارایه می‌دهد.

مرادی درباره وضعیت هیات تهران و مناسب نبودن وضعیت وزنه‌برداری تهران نیز تصریح کرد: هیات‌های کردستان، خراسان رضوی، کرمان و تهران، با سرپرست اداره می‌شوند و قرار است در اسرع وقت به وضعیت خراسان رضوی، کرمان و کردستان رسیدگی شود و همچنین با مدیرکل این استان‌ها نیز صحبت کرده‌ایم که در اسرع وقت مجمع آن‌ها تشکیل شود. هفته گذشته نیز جلسه‌ای با گرشاسبی داشتیم که فرهادی سرپرست هیات تهران هم حضور داشت و قرار است در اسرع وقت مجمع برگزار شود تا از این بلاتکلیفی درآید. استان تهران نسبت به سایر استان‌ها وضعیت مناسبی ندارد و باید از این حالت درآید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار