نسخه جدید بازی Need for Speed در انتظار ورود به بازار

سازندگان این اثر معرفی رسمی بازی خود و انتشار تریلر اصلی مربوط به آن را به تاریخ پانزدهم ژوئن موکول کرده اند که در واقع همان تاریخ برگزاری نمایشگاه E3 است.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛کمپانی EA با یک تیزر،از نسخه جدید بازی محبوب Need for Speed رونمایی کرد.

نسخه جدید بازی Need for Speed یک ماه دیگر به بازار می آید!

نسخه ی جدید Need for Speed یک ریبوت کامل از مجموعه بازی های آن محسوب می شود و به نوعی می توان آن را تولدی تازه برای این مجموعه ی قدیمی و پرطرفدار دانست.شاید به همین دلیل است که سازندگان بازی نام Need for Speed را برای اثر جدیدشان برگزیده اند و نام این بازی تازه دارای هیچ پیشوند،پسوند یا شماره ای نخواهد بود و به نوعی نام نخستین شماره از این مجموعه ی قدیمی و بیست یک ساله را برای هوادارانش تداعی خواهد کرد. 

به نظر می رسد نسخه جدید Need for Speed نیز همانند بازی Most Wanted از محیطی باز و ساختاری Open world بهره می برد و همانند همان اثر، رویدادهای آن بیشتر بر محیط شهری تمرکز خواهد داشت تا مسابقات جاده ای. 



نسخه جدید بازی Need for Speed یک ماه دیگر به بازار می آید!

بازی جدیدNeed for Speed برای سه پلتفرم PC ،PS4 و XboxOne عرضه خواهد شد و تاریخ دقیق انتشار آن به احتمال زیاد در تیزر معرفی این اثر که تا یک ماه دیگر منتشر خواهد شد،خواهد آمد. اما از شواهد امر بر می آید که علاقمندان این سری طبق رسم همیشگی در ابتدای پاییز امسال می توانند با نسخه ی جدید Need for Speed ملاقات تازه ای داشته باشند.

نسخه جدید بازی Need for Speed یک ماه دیگر به بازار می آید!


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار