ادعای فعال عربستانی:

موافقت آمریکا با ورود نیروی نظامی ایران به عراق

یک فعال سعودی مدعی شد آمریکا موافقت کرده است ایران به عراق نیروی نظامی بفرستد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران، مجتهد، فعال عربستانی در حساب توییتر خود مدعی شد پس از سقوط شهر رمادی عراق، آمریکا بطور مخفیانه موافقت کرده است ایران نیروی نظامی به عراق بفرستد. وی اعلام کرد این گروه از سپاه پاسداران نبوده و با تجهیزات و خودروهای نظامی وارد عراق خواهند شد.

وی مدعی شد: آمریکا به رژیم آل سعود اعلام کرده است ارتش عراق و نیروهای بسیج مردمی قادر به متوقف کردن داعش نیستند؛  به همین سبب، تنها راه این است که به نیروهای نظامی ایران اجازه داده شود با آنها مبارزه کنند. آمریکا همچنین به آل‌سعود اطمینان داده است ورود نیروهای نظامی ایران به عراق خطری برای عربستان ندارد.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود: به سبب حساسیت موضوع، آمریکا، ایران، عراق و عربستان توافق کرده‌اند این مسأله پنهان بماند و فقط بر حضور برخی از نیروهای سپاه پاسداران ایران در عراق تأکید شود.

گفته می‌شود مجتهد، فعال عربستانی که به دلیل انتشار اخبار پشت پرده خاندان حاکم عربستان شهرت زیادی کسب کرده است، از شاهزادگان ناراضی آل‌سعود است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۰:۰۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
به آمريكا چه كه نيروهاي ايراني تو عراق باشن يا نه.غلط كرده كه براي اين و اون تصميم ميگيره بووووق هاي پر رو فكر كردن ارث پدر نداشتشونه. خود عراق بايد تصميم بگيره به آمريكا و عربستان چه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
باید خیلی محتاط بود
United States of America
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
ببینید دنیا به کجا رسیده کسانی که تا چند سال پیش میخواستن کشور ما رو اشغال کنند و خسارت جنگ ندادند و حداقل پنجاه سال عقبتر انداختن ما رو حالا باید از دست تندروهای خودشون نجات بدیم و ما این کارو میکنین بخاطر اینکه روی کد ژنتیک ما ایرانیها نوشته مردانگی
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۷:۲۹ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
دنیا چرا اینجوری شده؟ حتی بدتر از دوره نازی ها...
Iran (Islamic Republic of)
masoud
۱۲:۵۰ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
هرچند تصدیق یا تکذیب چنین خبری مورد شک است...اما:
باید هوشیار بود که استکبار جهانی پای ایران را مستقیم به این معرکه، که از سالها قبل توسط صهیونیست جهانی و اتاق فکر استکبار معماری شده است، باز نکنند...چرا که هدف اصلی سعودیها و اسراییل رویارو کردن ایران با غرب و آمریکاست...
آخرین اخبار