رئیس انجمن هندبال ساحلی: اولین دوره لیگ هندبال ساحلی برگزار می‌شود

رئیس انجمن هندبال ساحلی: اولین دوره لیگ هندبال ساحلی کشورمان مرداد ماه در رده سنی بزرکسالان برگزار می شود.

رئیس انجمن هندبال ساحلی: اولین دوره لیگ هندبال ساحلی برگزار می‌شودحسن افتخاری، رئیس انجمن هندبال ساحلی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: اولین دوره لیگ ساحلی در رده سنی بزرگسالان از 9 شهر با 12 سهمیه در مرداد ماه برگزار می شود.
 
وی خاطر نشان کرد: به ترتیب شهرهای گیلان، بوشهر، هرمزگان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و کیش و یزد دارای یک سهمیه هستند، اما شهرهای اصفهان دارای 3 سهم، مازندران 2 و سهمیه هستند.
 
وی در ادامه گفت: مسابقات لیگ ساحلی کشورمان را تا قبل از برگزاری لیگ برتر باشگاه‌های هندبال سال 94 تمام کنیم به تداخل مسابقات مواجه نشویم.
 
افتخاری تصریح کرد: همچنین مسابقات قهرمانی کشور هندبال ساحلی در رده سنی امید برای متولدین سال 70 به بالا جهت انتخابی تیم ملی با حضور 15 تیم از سراسر کشور در عید فطر برگزار می‌شود.
 
رئیس انجمن ساحلی در مسابقات جوانان و نوجوانان نیز خبر داد و گفت: دهه سوم شهریور و اول مهر ماه مسابقات دسته یک در رده سنی جوانان و نوجوانان برگزار می کنیم، که 2 تیم انتخابی در این مسابقات وارد لیگ برتر 95 می‌شوند.
 
افتخاری در ادامه افزود: با خالق الحسن مربی هندبال ساحلی نیز توافقاتی انجام داده و از وی دعوت کردیم جهت پیشرفت و حضور در عرصه‌های بین المللی هندبال ساحلی دوره‌های مربیگری برگزار کنیم، که بوشهر اعلام آمادگی جهت میزبانی نموده است.
 
گفتنی است: بوشهر برای میزبانی مسابقات هندبال ساحلی باشگاه‌های آسیا نیز که در نیمه دوم سال برگزار می‌شود، اعلام آمادگی کرده که از طرف آسیا مورد بررسی است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار