ملی پوش وزن 73 کیلو گرم جودو ایران:

تا یک روز قبل از اعزام بلاتکلیف بودم/روی باسکول هم رفتم، اما پایین آوردنم

ملی پوش وزن 73- کیلوگرم کشورمان گفت: در رقابت‌های قهرمانی آسیا در حالی نگذاشتند در انفرادی بازی کنم، حتی روی باسکول برای وزن کشی هم رفته بودم.

تا یک روز قبل اعزامی وضعیتم بلاتکلیف بود/تا روی باسکول هم رفتم، اما پایین آوردنموحید بنا، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت:من مدت 2 سال ونیم مصدوم بودم و زمانی که به اردوهای تیم ملی دعوت شدم تمرینات پر فشاری به ما داده می‌شد،ابتدا فکرمی‌کردم  فقط بدن من است که به خاطر جراحی‌های متعدد توان تمرینات سرمربی را ندارد، اما بعد متوجه  شدم فشار روی سایر بازیکنان هم هست.
 
وی اضافه کرد: اختلاف سلیقه همیشه وجود دارد و برخی نمی‌توانند بپذیرند که سرمربی صدایش را روی آنها بلند کند حتی اگر  آن داد از روی دلسوزی باشد از نظر من برخوردی که با کاپیتان تیم ملی یا مثلا محجوب می‌شود نباید با یک جودو کار تازه وارد تفاوت داشته باشد.
 
ملی پوش وزن 73- کیلوگرم درباره شرایط روحی و روانی سختش بعد از مسابقات ترکیه گفت: بعد از رقابت‌های جایزه بزرگ ترکیه بدون دلیل و از روی  یک باخت اتفاقی از اردو کنار گذاشته شدم و بدون دعوت به تمرینات اضافه شدم به همین  دلیل از نظر روحی و روانی بسیار به هم ریختم حتی درگیری لفظی با سرمربی هم پیدا کردم، اما در نهایت عذر خواستم و به صورت رسمی به اردو دعوت شدم.
 
وی افزود: تا یک روز از رقابت‌های قهرمانی آسیا کویت نمی‌دانستم که قرار است اعزام شود، برای یک ورزشکار بسیار بد است که در بلاتکلیفی باشد، بعد هم که اعزام شدیم فکر می‌کردم در انفرادی روی تاتامی میروم حتی رژیم گرفتم و روی باسکول هم رفتم، اما من را پایین آوردند و نامم را با جودکار دیگری که تجربه نداشت و تاکنون در بزرگسالان مسابقه نداده بود،جا به جا کردند.
 
در تیمی هم موفق شدم نایب قهرمان وزن خودم را شکست دهم.
 
بنا در انتها اعلام کرد: جودو ایران پتانسیل‌های زیادی دارد، بچه‌های ما اگر امکانات داشته باشند و شرایط برایشان فراهم باشد می‌توانند به راحتی سهمیه المپیک بگیرند، ملایی با این شرایط ابتدایی مدال برنز گرفت اگر از وی بیشتر حمایت می شد به طور حتم به مدال طلا می‌رسید.
 
انتهای پیام/


برچسب ها: جودو ، بنا ، ملی پوش ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار