کرمانشاه؛

مرکز ممتاز آموزش عالی غرب کشور در کرمانشاه راه اندازی می شود

سرپرست دانشگاه رازی کرمانشاه از پردیس بین‌الملل دانشگاه رازی به عنوان آبروی آموزش عالی در غرب کشور یاد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ محمد ابراهیم اعلمی آل‌آقا به ضرورت راه‌اندازی پردیس بین‌الملل دانشگاه رازی اشاره کرد و گفت: برای راه‌اندازی این پردیس به مجوز ماده 215 قانون برنامه پنجم توسعه نیازمندیم که انتظار داریم سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در زمینه اخذ این مجوز ما را یاری دهد.

وی عنوان کرد:این پردیس در فضایی به مساحت 20 هزار متر مربع ساخته خواهد شد که به اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال نیاز دارد.

اعلمی آل آقا، اظهارکرد: دانشگاه رازی کرمانشاه با داشتن سابقه ای 40 ساله در حال حاضر حدود 13 هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.این دانشگاه هم اکنون 9 دانشکده (شیمی، کشاورزی، منابع طبیعی، فنی مهندسی، علوم اجتماعی، تربیت بدنی، دامپزشکی، علوم، ادبیات)دارد.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه رازی در تعاملات بین‌المللی یکی از برترین دانشگاه‌های کشور است، گفت: دانشگاه رازی با داشتن 110 دانشجوی خارجی که عمدتا عراقی هستند، بعداز دانشگاه‌های تهران و فردوسی مشهد در حوزه تعاملات بین‌الملل سرآمدترین دانشگاه کشور است.

به گفته این مسئول در حال حاضر هفت پروژه عمرانی در سطح دانشگاه رازی کرمانشاه در فضایی بالغ بر40 هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر600 میلیارد ریال در دست اجراست که خوشبختانه در بودجه امسال 220 میلیارد ریال به آنها اختصاص یافته است.



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: مرکز ، ممتاز ، عالی ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.