رییس فدراسیون اسکیت:

پیست اسکیت روی یخ مشهد بستر مناسب این رشته است

رییس فدراسیون اسکیت گفت: بسترسازی مناسب جهت پیشرفت اسکیت روی یخ در پیست مشهد حائز اهمیت است.

پیست اسکیت روی یخ مشهد بستر مناسب این رشته استفریبا محمدیان رییس فدراسیون اسکیت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: امکان برگزاری اردوهای مناسب بسترسازی دوره های آموزشی شایسته از اهداف بزرگ فدراسیون اسکیت به شمار می‌رود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در پیست اسکیت شاندیز مشهد بررسیهای لازم انجام و به بهره‌برداری رسیده که امیدوارم با برنامه‌ریزیهای مناسب از این در جهت توسعه اسکیت رویخ کشورمان در آینده گام برداریم و فضاهای مشابه بیشتری را به بهره‌برداری برسانیم و هم چنین در جهت خدمات آکادمیک اسکیت روی یخ اهداف چشمگیری را به ثمر رسانیم.

رییس فدراسیون اسکیت اذعان داشت: هم چنین در سفری که به بجنورد داشتم از فضاهای ورزشی اسکیت بازدید کردم که در در بخش سخت‌افزار مشکلاتی وجود داشت.

خوشبختانه مدیر کل ورزش جوانان خراسان شمالی همکارانشان نگاه خوبی به اسکیت دارند و این یکی از خوش شانسی‌های ورزش اسکیت می‌باشد.در این سفر فضاهای زیادی را مورد بررسی قرار دادیم و حمایت مستمر و پویایی وی بسیار قابل توجه بود.
طی این سفر انتخابات مجمع اسکیت استان خراسان شمالی نیز انجام شد و صابری‌راد رای اکثریت را به خود اختصاص داد.

وی هم چنین در پایان افزود: با اعضای مجمع اسکیت استان، مربیان، مسئولان و اسکیت بازان نشستی برگزار شد که مسائل و راهکارها و دورنمای فدراسیون را ترسیم کردیم که در آینده‌ای نزدیک با کیفیت خوب باید به مرحله اجرا برسد.

انتهای پیام/
برچسب ها: رشته ، مشهد ، اسکیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار