از اقامت پرسپولیسی‌ها در ماریوت تا جلسه با سهامدار استیل آذین

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس عصر دیروز با تاخیر 5 ساعته به ریاض رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پرسپولیسی ها فردا به مصاف الهلال عربستان خواهند رفت از همین رو شاگردان برانکو ایوانکویچ در هتل ماریوت اقامت کردند.

ظهر امروز ساعت 2 به وقت عربستان بازیکنان راهی سالن غذاخوری شدند و در آنجا ناهار صرف کردند و سپس بازیکنان به اتاقهایشان رفتند و استراحت کردند.

صحبت پرسپولیسی ها با سهامدار استیل‌آذین

بازیکنان پرسپولیس پس از باخبر شدن از تاخیر در اعلام برنده مزایده چهارم خصوصی‌سازی دو تیم سرخابی‌ حسابی پیگیری این موضوع شدند و حتی برخی از بازیکنان با کریم باقری که به تازگی یک درصد از سهام کارخانه استیل‌‌اذین ایرانیان به نامش شده است به صحبت پرداختند.

جلسه آنالیزی در سالن کنفرانس 

امشب قرار است مربیان تیم پرسپولیس جلسه انالیزی با بازیکنان برگزار کنند و در خصوص نحوه عملکردشان نکات لازم را در دستور کارشان قرار دهند البته فردا صبح ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل الهلال مشخص خواهد شد.

تادو اولین خروجی از لیست پرسپولیس

با توجه به خروج نام تادو هافبک نفوذی تیم فوتبال پرسپولیس از لیست بازی با الهلال و به ویژه در هفته‌های پایانی لیگ برتر می‌توان به این ماجرا پی برد که اولین خروجی از تیم پرسپولیس در فصل آینده تادو است البته دیگر بازیکنانی هستند در لیست خروج قرار دارند اما باشگاه پرسپولیس هزینه‌ای برای این هافبک برزیلی نمی‌کند که بخواهد وی را در اردوها شرکت دهد.

بیدار باش صبحگاهی برای سرخپوشان

فردا صبح سرخپوشان پایتخت در محوطه هتل ماریوت مشغول انجام تمرینات صبحگاهی خواهند شد تا با آمادگی هر چه تمامتر به مصاف الهلال بروند بد نیست بدانید ساعت 9 صبح شاگردان ایوانکویچ در سالن غذاخوری هتل محل اقامتشان آماده خواهند شد.

اینترنت پرسرعت در اردوی پرسپولیس و توصیه برانکو

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بیشتر وقتشان را در هنگام استراحت برای استفاده از اینترنت صرف می‌کردند سرخپوشان از برنامه‌های ارتباطی اینترنتی استفاده می‌کردند و با خانواده‌هایشان در ارتباط بودند البته امکانات هتل پرسپولیسیها خوب بود و آنها از سرعت بالای اینترنت بهره می‌بردند و بد نیست بدانید با توجه به شایعاتی که پیرامون استفاده از اینترنت توسط بازیکنان پرسپولیس  پیش از بازیهای مهم به گوش می‌رسید برانکو به سرخپوشان توصیه کرد که زمان استراحت شبشان را از دست ندهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ماریوت ، سهامدار ، استیل ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار