نخستین سمپوزیوم بین‌المللی خودروهای برقی برگزار می‌شود

سمپوزیوم بین‌المللی و نمایشگاه جانبی خودرو (فناوری‌های نوین در حمل و نقل-خودروهای هیبریدی و برقی) در تاریخ 23 و 24 خرداد ماه سال جاری در سالن همایشهای بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ این سمپوزیوم با پانل‌های تخصصی، نمایش تست و عملکردخودروهای هیبریدی و برقی ( کلینیک خودرو) باهدف توسعه رسمی این محصولات در بازار خودرو همراه است و آخرین دستاوردهای صنایع خودروساز داخلی و قطعه سازان خودرویی در نمایشگاه جانبی آن به نمایش گذاشته می شود.

اولین سمپوزیوم بین‌المللی و نمایشگاه جانبی خودرو ، با حضور ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان ملی استاندارد، شهرداری‌ها، سازمان‌های تاکسیرانی و اتوبوسر‌انی کشور‌، پژوهشکده خودرو، سوخت و محیط زیست دانشگاه تهران، تعاونی های حمل و نقل کشور، پژوهشگاه صنعت نفت‌، انجمن بهینه‌سازی مصرف انرژی ایران، تولید‌کنندگان قطعات و تجهیزات خودرویی مطرح در صنعت حمل و نقل و صاحبان صنایع بزرگ خودروساز داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

محورهای اصلی کنفرانس عبارتند از فناوری و بهینه کاوی و چالش ها، تحلیل اقتصادی اجتماعی(ترویج و فرهنگ سازی)و زیرساخت ها و سیاست های لازم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار