خلاصه اخبار حوزه دولت در 24 ساعت گذشته

حوزه دولت در 24 ساعت گذشته رویدادهایی را پشت سر گذاشته که در زیر می‎خوانید.

**باشگاه خبرنگاران: استاندار آذربایجان شرقی مصوبات و دستاوردهای 1000 میلیارد تومانی هفدهمین سفر کاروان تدبیر و امید به این استان را تشریح کرد.

**باشگاه خبرنگاران: دکتر روحانی روز سه شنبه میهمان مردم غرب استان تهران شد.


**باشگاه خبرنگاران: روحانی فرا رسیدن روز ملی جمهوری گرجستان را تبریک گفت.


**باشگاه خبرنگاران: رئیس جمهور در ورزشگاه ثمری ملارد: مشکلات جامعه با شعار و ادای جملات تند حل و فصل نخواهد شد.

**باشگاه خبرنگارانرییس جمهوری بازار ایرانی – اسلامی «نقش جهان» اندیشه را افتتاح کرد.

**باشگاه خبرنگاران:  رییس جمهوری در آیین بهره برداری سامانه نوین آبیاری شهریار: دولت 85 درصد از اعتبارات آبیاری مدرن را می پردازد.

**fباشگاه خبرنگاران: جهانگیری در جلسه هیات امنای دانشگاه صنعتی شریف: دانشگاه‌ها باید نوک پیکان توسعه علمی کشور باشند.

**باشگاه خبرنگاران: معاون اول رییس جمهور در جلسه شورای اداری استان کردستان: ایران زمانی توسعه پیدا می‎کند که کردستان توسعه یابد.

**باشگاه خبرنگاران: روحانی در مراسم بهره‌برداری از یکهزار هکتار سامانه نوین آبیاری در استان تهران: اعلام آمادگی دولت برای کمک به اجرای گسترده طرح تجهیز اراضی زراعی به روش‌های نوین آبیاری

**باشگاه خبرنگاران: امین‎زاده: مغایرت مصوبات دولت با قوانین به دو درصد کاهش یافت.

**باشگاه خبرنگاران: اسماعیلی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه مقوله سلامت از حقوق تبعیض ناپذیر انسانی و بارزترین وجوه عدالت در عرصه اجتماعی است، گفت: دولت تدبیر و امید با توجه به جایگاه مقوله سلامت مردم در قانون اساسی و اسناد بالا دستی کشور، تمام مساعی خود را برای محافظت از اقشار مختلف جامعه در برابر هزینه های درمان، ارتقای خدمات درمانی و توسعه عدالت در حوزه درمان از طریق در دسترس قرار دادن خدمات سلامت بکار بسته است.

**باشگاه خبرنگاران: دعوت روسیه از مولاوردی برای شرکت در همایش اوراسیایی زن در روسیه، سفیر فدراسیون روسیه در ایران گفت: با حضور هیات ایرانی در همایش اوراسیایی زن، روابط ایران و روسیه بیش از پیش مستحکم می‎شود.

**باشگاه خبرنگاران: رییس جمهوری در نشست مدیران غرب استان تهران با قدردانی از استقبال گرم و صمیمی مردم شهرستانهای شهریار، ملارد و قدس تصریح کرد که ۲۰ طرح و پروژه در بخش‌های صنعتی ، آب و فاضلاب، بهداشت و راه ها، با ۶۴۲ میلیارد تومان در این منطقه در سال ۹۴ و ۹۵ اجرایی می‌شود.

**باشگاه خبرنگاران: با حضور در برنامه «تیتر امشب»، نوبخت درباره علل اصلاح قیمت بنزین و گاز توضیح می‎دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار