زنجان؛

دستگیری سارقان کابلهای شبكه هاي توزيع برق استان زنجان

مديردفترحقوقی شركت توزيع نيروي برق استان زنجان از دستگیری سارقان کابلهای شبكه هاي توزيع برق استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛ اميرفرهادميرزائي گفت : با تلاش دفتر حقوقي اين شركت 43 نفر از سارقان تجهيزات وسيم هاي برق استان زنجان توسط قضات دادگستري به مجازات زندان ، شلاق و جبران خسارات وارده به بيت المال محكوم شدند.

مديردفترحقوق يورسيدگي به شكايات شركت توزيع نيروي برق استان زنجان با بيان اين مطلب كه هر كدام از 26فقره حكم قطعي صادره از سوي محاكم عمومي دادگستري استان زنجان به 1 تا 5 سال حبس و تحمل شلاق محكوم شدند افزود: افرادي كه قصد ارتكاب جرم سرقت از شبكه هاي توزيع برق را دارند هشدار داده مي شود كه اين شركت با تمام قوا وبا امكانات و منابع موجود با سارقان برخورد خواهد نمود .

وی ادامه داد: با تعاملات مناسبي كه با اداره كل دادگستري و فرماندهي نيروي انتظامي استان زنجان به عمل آمده است پيش بيني مي شود در سال 1394 ضربه محكمي بر پيكره ي سارقان بيت المال و سيم هاي برق وارد گردد چرا که سارقان سيم هاي برق علاوه بر وارد كردن خسارات مادي به دولت به لحاظ معنوي وامنيتي آسيب زيادي به مردم تحميل مي كنند.

این مسئول  در ادامه از مردم استان بالاخص كشاورزان زحمتكش در خواست كرد تا در صورت مشاهده افراد مشكوك وغيرمتعارف در بالاي تيرهاي برق يا دركنار ترانس وتابلوهاي چاه كشاورزي فورا با شماره 110پليس تماس حاصل کرده ومراتب را به اطلاع دست اندركاران نيروي انتظامي برسانند



انتهای پیام/

برچسب ها: دستگیری ، سارقان ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.