شهرکرد؛

درخشش در پنجمین جشنواره ملی رویش با کسب 7 عنوان برتر

دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری، هفت عنوان برتر پنجمين جشنواره ملی رويش در دانشگاه شیراز را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد ؛دانشگاه پیام نور واحد سامان در استان چهارمحال و بختیاری، رتبه نخست کشوری در بخش کانون‌های انقلاب و دفاع مقدس پنجمين جشنواره ملی رويش (دستاوردها و توانمندی های کانون های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه های سراسر کشور) را به دست آورد.

کانون وحدت دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری نیز در همین بخش، موفق به کسب رتبه پنجم کشور شد.

همچنین در بخش کانون‌های قرآن و عترت این جشنواره، دانشگاه پیام نور واحد اردل از استان چهارمحال و بختیاری، حائز مقام سوم کشور گردید.

در بخش کانون‌های حجاب و عفاف پنجمين جشنواره ملی رويش نیز دانشگاه‌های پیام نور واحد اردل، جونقان و فرخ شهر استان چهارمحال و بختیاری، به ترتیب مقام‌های سوم، چهارم و پنجم را از آن خود کردند.

حميدرضا حاجی هاشمی، كارشناس كانون‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه شهركرد هم در این جشنواره، به عنوان كارشناس برتر فرهنگی معرفی شد.

پنجمين جشنواره ملی رويش با موضوع دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشگاه شیراز برگزار شد.

برپایی نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های دانشجویی کشور با 80 غرفه، از دیگر بخش‌های این جشنواره بود که دانشگاه پیام نور سامان ضمن حضور در بخش اختراعات و کارآفرینی این نمایشگاه، آثاری از اختراعات و فعالیت‌های علمی دانشجویی شامل جک ریموتی چند منظوره، چاپگر سه بعدی روی زمین، ماشین خشک کن لباس و دستگاههای موسیقی را در یک غرفه مستقل در معرض دید عموم گذاشت.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.