تبریز؛

ارسال 24 هزار دعا به نهمین جشنواره سراسری دستهای کوچک دعا

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی از دریافت بیش از 24 هزار دعا در نهمین جشنواره سراسری دستهای کوچک دعا توسط دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

به گزارش ارسال 24 هزار دعا به نهمین جشنواره سراسری دستهای کوچک دعاخبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، میلانی با بیان این مطلب گفت: تا کنون 24 هزار و 545 دعا از اقصی نقاط ایران به نهمین جشنواره سراسری دست‌های کوچک دعا ارسال شده است که از این میان دو سوم  دعاهای رسیده از آن دختران بوده و بقیه دعاها توسط  پسران ارسال کرده اند.

وی با بیان اینکه در دعاهای رسیده به نهمین جشنواره سراسری دستهای کوچک دعا شرایط و محیط در دعاها تاثیر بسزایی دارد، افزود: متاسفانه بیشتر دعاهای رسیده از اصل فانتزی بودن فاصله گرفته، به طوری که یکی از معیارهای انتخاب دعا توسط هیئت داوران توجه به فانتزی بودن دعا می باشد.

میلانی خاطر نشان کرد: در بیشتر مواقع اسرار مگوی خانواده ها توسط کودکان در قالب دعاهایشان فاش شده و این امر رسالت حوزه هنری استان را در امانت داری بسیار سنگین کرده است.

رئیس حوزه هنری استان از ارگان های همسو خواست تا حوزه هنری استان را در آسیب شناسی دعاهای رسیده یاری نمایند چرا که دعاها آیینه مسائل و مشکلات اجتماعی، اقتصادی، روانی و ... خانوداه ها می باشند.

میلانی در ادامه از تخصیص مقداری از دعاها به به بخش ویژه نهمین جشنواره سراسری دستهای کوچک دعا که چشم انداز ایران در افق 1404 می باشد، اشاره کرد و اظهار نمود: برخی از دعاهای رسیده به این بخش اختصاص دارد به طوری که بیشتر دعاها از پیشرفت ایران در افق 1404 خبر می دهد و اینکه ایران به قدرت منطقه ای دست یافته و توانسته است صلح و امنیت را در منطقه برقرار نماید.

وی در پایان گفت: بعد از بررسی و داوری آثار در تیر ماه 94، شاهد برگزاری برنامه اختتامیه نهمین جشنواره سراسری دستهای کوچک دعا در مرداد ماه خواهیم بود.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.