تیم منتخب لالیگا 2015:

کهکشانی‌ها سهم بیشتری در تیم منتخب لالیگا دارند

با پایان رقابت‌های لالیگا کارشناسان سایت گل اسامی تیم منتخب فصل 15/2014 این رقابت‌ها را اعلام کردند.

کهکشانی‌ها سهم بیشتری در تیم منتخب لالیگا دارندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران همانطور که انتظار می‌رفت در بین 11 بازیکن منتخب فصل 2014-15 نام بازیکنان 2 تیم پرمهره بارسلونا و رئال مادرید بیش از هر تیم دیگری به چشم می‌خورد.

اسامی بازیکنان برتر فصل 2014- 2015 از نگاه گل به شرح زیر است:

1-کلودیو براوو: دروازه‌بان بارسلونا برای آن که بتواند پیراهن شماره 1 بارسا را بر تن کند با رقیب تازه‌واردی به نام مارک – آندره تراستگن رقابت کرد. او اجازه نداد تیمش به رده‌های پایین بیاید زیرا در کل رقابتهای لیگ فقط 19 گل خورد و جایزه زامورا (بهترین دروازه‌بان لالیگا در فصل 2014-2015) را از آن خود کرد.

2-نیکولاس اوتامندی: مدافع سرسخت والنسیا فصل 2014-15 یکی از عوامل مهم موفقیت چشمگیر این تیم است که در این فصل چهارم شد این مدافع آرژانتینی احتمالا اکنون بهترین بازیکن والنسیا است و در فصل نقل و انتقالات تابستانی تیم‌های نخبه اروپایی خواهان او هستند.

3-جرارد پیکه: به شرایط آرمانی خود بازگشته است و پس از چند فصل ناامید کننده اکنون بار دیگر یکی از بهترین مدافعان جهان محسوب می‌شود. پیکه همچنین در گلزنی نیز تهدیدی برای حریفان حساب می‌شود و این فصل 5 بار برای بارسا گلزنی کرده است.

4- سرخیو راموس: اکنون بی‌شک رهبر بی‌چون و چرای خط دفاعی رئال مادرید است و این مدافع تیم ملی اسپانیا بنیان تیم آنچلوتی در فصل 2014-15 بود شاید اهمیت او زمانی بیشتر به چشم آمد که او در بازی ماه ژانویه رئال در برابر اتلتیکو بود و رئال شکست بدی را متحمل شد.

5-سرخیو بوسکتس: بازیکنی نیست که بیشتر روزنامه‌ها را از آن خود کند اما هافبک ارزشمند بارسلونا در تغییر سبکی که لوییس انریکه تیم تحمیل کرد دوام آورد و یکی از بازیکنان کلیدی این تیم در فصل 2014-15 باقی ماند.

6- ایوان راکتیچ: رارکتیچ هم بازیکن دیگری است که به تحکیم خط هافبک بارسا در فصل 2014-15 کمک کرد بازیکن سابق سویا در این فصل به توان فیزیکی کاتالان‌ها افزود و از لیونل مسی در خط حمله حمایت کرد او در مسیر قهرمانی بارسا 5 گل به ثمر رساند.

7-خامس رودریگز: در اولین فصل حضور خود در رئال مادرید برای این تیم بود این بازیکن کلمبیایی در 29 بازی در لالیگا 13 گل به ثمر رساند که بسیاری از آنها چشم‌نواز بود و به طور بسیار عالی در خط هافبک رئال مادرید جا افتاد او در فصل زمستان به دلیل مصدومیت حاشیه نشین شد.

8-آنتونی گریزمان: وقتی از رئال سوسیه‌داد با رقم 30 میلیون یورو به اتلتیکو مادرید پیوست تعجب بسیاری را برانگیخت اما این پیستون فرانسوی از وقتی به تیم دیگو سیمئونه پیوست به عنوان یک بازیکن مطرح خود را نشان داد و 22 گل او به اتلتیکو مادرید کمک کرد جایگاه سوم را در فصل 2014-15 به دست آورد.

9-کریستانو رونالدو: در ششمین فصل حضور خود در اسپانیا بدون کسب عنوان قهرمانی به کار خود پایان داد اما این ستاره پرتغالی بخاطر 48 گل زده برای رئال مادرید در فصل 2014-15 و رکورد 8 بار هت‌تریک جایزه معتبر پیچیچیو کفش طلا اروپا را تصاحب خواهد کرد.

10-کارلوس باکا: در فصل 2014-15 برای والنسیا در اوج بود و 20 گل این مهاجم کلمبیایی در لالیگا تیم اونای امری را به جمع 4 تیم برتر اسپانیا رساند اما نهایتا آنها با اختلاف یک امتیاز پنجم شدند باکا تابستان امسال از جمله دارایی‌های ارزشمند والنسیا خواهد بود.

11-لیونل مسی: در فصل 2014-15 بار دیگر به دوران اوج خود برگشت 43 گل به ثمر رساند و 18 پاس گل داد او در تیم انریکه هم به عنوان تمام کننده و یک سازنده ایفای نقش کرد و البته مسی هنوز تمام نشده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، منتخب ، لالیگا ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار