رشت؛

اجرای طرح فرهنگی ماندگار در کشور

300 طرح فرهنگی ماندگار در کشور در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت،اجرای طرح فرهنگی ماندگار در کشورمعاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی کشور در نخستین جلسه شورای راهبردی فرهنگی واجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان گفت:این طرحها در 8 حوزه فرهنگی و ایجاد فضای با نشاط علمی و فرهنگی و فراهم کردن بستر مناسب برای استفاده از خرد جمعی با مشارکت نخبگان، اساتید و دانشجویان در زمینه‌های کالبدی و نهادی و رخدادگرا در کشور در حال اجرا است.

حجت الاسلام سید طه هاشمی در ادامه از افزایش 10 درصدی بودجه فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد، و افزود: پس از تشکیل شورای راهبردی فرهنگی 8 محوردر زمینه‌های دین واخلاق تفریحات وسرگرمی برای جوانان تعریف شده است.

وی همچنین بااشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: برنامه‌های گسترده و متنوع قرآنی در ماه مبارک رمضان در دانشگاه آزاد اسلامی کشور اجرا می شود.

سید علی میر ابراهیمی معاون هماهنگی و رییس شورای راهبردی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان هم در این نشست گفت: نظارت برحسن اجرای برنامه‌ها وفعالیت‌های فرهنگی اجتماعی، ارائه پیشنهاد در قالب طرح و برنامه با توجه به نیازها و ضرورت‌های بومی – منطقه‌ای و بررسی و تصویب طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی از جمله ماموریتهای شورای راهبردی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.