تبریز؛

نقش مهم صدا وسیما در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با یادآوری نقش صدا وسیما در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، گفت : نوع تعامل ارتش و صدا و سیما در معرفی اقتدار این نیرو برای صیانت از مرزهای ایران اسلامی بسیار مهم است و ما می توانیم از طریق رسانه به اهداف بلند مدت خود دست پیدا کرده و پیام صلح و دوستی و مقابله با تهدید و تجاوز را به گوش دوستان و دشمنان نظام برسانیم .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم از تلاش و همکاری حوزه های مختلف صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در پوشش مناسبتها و برنامه های مختلف ارتش استان تقدیر و آمادگی ارتش را برای همکاری با صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی اعلام کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با اشاره به نقش و جایگاه ارتش در کشور گفت : رسالت خطیر ارتش جمهوری اسلامی در صیانت از میهن عزیزمان بر هیچ کس پوشیده نیست و رسانه هم در راستای رسالت خود برای ترویج فرهنگ ایثار و پوشش رادیویی و تلویزیونی برنامه های این نیروی مقتدر ، آماده هر نوع همکاری است .

سید محسن لطیفی افزود : برای ماندگاری هر کاری باید آن را رسانه ای کرد ، توانمندی ها و پتانسیل های عظیمی در ارتش وجود دارد و می توان بخشی از آن خدمات و اقدامات را با همکاری رسانه ها و به خصوص رسانه ملی اطلاع رسانی و منعکس کرد .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد : در ارتش جمهوری اسلامی ایران فرماندهان توانمندی هستند که رسانه استانی به نوبه ی خود آمادگی دارد برای حضور این عزیزان در برنامه های رادیویی و تلویزیونی برنامه ریزی های لازم را انجام دهد .
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.