تظاهرات در لندن همزمان با آغاز فعاليت رسمی دولت جديد انگليس

ساعتی پس از آغاز فعالیت رسمی دوره جدید مجلس عوام انگلیس، صدها نفر از قشرهای مختلف مردم با حضور در خیابانهای مرکزی لندن در اعتراض به وضع موجود تظاهرات کردند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از گاردین، ساعتی پس از آغاز فعالیت رسمی دوره جدید مجلس عوام ، صدها نفر از قشرهای مختلف مردم با حضور در خیابانهای مرکزی لندن در اعتراض به وضع موجود تظاهرات کردند.
در حالیکه پلیس انگلیس، در هراس از تظاهرات اعلام شده، تدابیر شدید امنیتی در اطراف وست مینستر، محل استقرار کاخ باکینگهام، دولت و مجلس این کشور، اجرا کرد، معترضان با خواسته های مختلف اقتصادی ، اجتماعی و نیز سیاسی با حضور در خیابانهای مرکزی لندن خواستار توجه به مطالبات خود شدند .
سخنرانی افتتاحیه دیوید کامرون رهبر حزب محافظه کار و نخست وزیر انگلیس در دوره جدید مجلس عوام این کشور ، موجب شد گروه ها و سازمان های متعددی، خشمگین شوند .
پلیس و سازمان های امنیتی انگلیس، با تجهیزات کامل ، از ساعات اولیه تظاهرات در محل مستقر شدند.
خشم مردم از سیاست های دولت در سال های اخیر موجب شده است مناسبت هایی همچون آغاز به کار و معرفی دولت، به صحنه تظاهرات مردمی و درگیری میان تظاهر کنندگان و نیروهای پلیس مبدل شود. 
مخالفان سیاست های دولت انگلیس اعلام کرده اند در دیگر شهرهای بزرگ همچون لیدز و لیورپول نیز تظاهراتی در اعتراض به تداوم وضع موجود و سیاست هایی نظیر ریاضت اقتصادی برگزار می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار