سنگ‌اندازی گروه‌های ضد اسلامی آمریکا بر سر راه اشتغال حامیان فلسطین

یک گروه ضد اسلامی در آمریکا با هدف ممانعت از کاریابی دانشجویان حامی فلسطین، نام و تصویر همه آنها را بر روی اینترنت قرار داد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تی وی؛ گروهی ضد اسلامی در آمریکا به تازگی سایتی اینترنتی را فعال کرده که نام و تصویر همه دانشجویان حامی فلسطین و مخالف سیاست‌های تجاوز‌کارانه رژیم صهیونیستی بر روی آن گذاشته شده است. هدف از این کار، شناساندن دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به دستگاه‌های دولتی است تا در زمان فارغ‌التحصیلی نتوانند در مراکز دولتی مشغول به کار شوند.

این سایت ضد اسلامی با نام "ماموریت قناری" فعالیت خود را از اواسط مه (اواخر اردیبهشت) آغاز کرد و تاکنون پرونده‌هایی برای 54 دانشجو و استاد فعال در زمینه حمایت از فلسطین تهیه کرده است. در کنار نام و تصویر این افراد، لینکی از صفحات اجتماعی آنها نیز درج شده و آمده است: وظیفه شما ایجاب می‌کند امروز دانشجویان افراطی بشناسید تا فردا آنها را در شرکت‌های خود استخدام نکنید. 

مقامات قضایی آمریکا با نادیده گرفتن فعالیت این سایت ضد اسلامی، اقدامی برای متوقف کردن آن و حفاظت از اطلاعات شخصی شهروندان مسلمان انجام نداده‌اند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار