همه راضی ، سامانه ثبت اعتراض ناراضی

بعد از اعلام وزارت کار و تعاون برای ثبت اعتراض به حذف یارانه، این بار این سامانه ساز مخالف کوک کرده و اطلاعات برخی کاربران را از دسترس خارج کرده است.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، با گشایش سامانه ثبت اعتراض به حذف یارانه نقدی، افرادی که نسبت به قطع یارانه‌شان اعتراض داشتند این اعتراض را در این سامانه ثبت کرده اند، اما در این میان برخی از کاربران در ارسال پیغام های خود عنوان کرده اند که علی رغم قطع یارانه شان از سال گذشته تا کنون، پس از وارد کردن کد ملی و شماره حساب، پیغام "اطلاعات شما در سامانه ثبت درخواست موجود نیست بنابراین در وضعیت یارانه شما تغییری ایجاد نشده است" برای آنها نمایش داده می‌شود!

اطلاعات شما در سامانه ثبت درخواست موجود نیست ...

بر اساس اعلام وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، افرادی که نسبت به حذف یارانه نقدی شان اعتراض داشتند، از سه شنبه 5 خرداد ماه در سامانه "http://www.yaraneh10.ir" می توانند اعتراض خود را ثبت کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Switzerland
محمدرضامومنی
۰۵:۴۰ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
سلام. من سال 93 موفق به ثبت نام نشدم تا العان هم یا اطلاع نداشتم اززمان ثبت نام یادسترسی نداشتم. مستاجر هستم ودوفرزند دارم. العان هم بیکار بدونه هیچ درآمدی هستم و وضعیت خیلی سخت و شواری بااین همه گرانی دارم خواهشا مراراهنمایی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
کبری دهقانی شوی
۲۱:۵۲ ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
باعرض سلام من یارانه ندارم بیکار هم هستم هیچ درامدی ندارم میخام یارانه شوهرم هم جدا کنم میگن تا خودت یارانه نگیری نمیتونی یارانه هاش جدا نمیکنن لطفا هرکس که میتونه این مشکل هل کن برام ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
مسیب آهنگری
۲۰:۱۶ ۰۷ خرداد ۱۳۹۴
باعرض سلام اینجانب درحین ثبت اطلاعات خانواراشتباها تعداداعضاء خانوار را یک نفر زدم وهمسر خودم حذف کردم یک نفرمیریزن به حسابم بامراجعه به بخشداری فرمانداری دادن مدارک هیچ گونه جوابی نگرفتم میگن دولت باید دستوربده باتوجه اینکه کارگرم مستاجرم به این مبلغ نیاز دارم سایتم که جواب نمیده لطفابه گوش مسولین برسانید باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۷ خرداد ۱۳۹۴
خواهشا مسئولین زودتر رسیدگی کنن تا مشکل ما حل بشه
آخرین اخبار