زنجان؛

سامانه 120 پل ارتباطی مردم با پليس در حوزه راهنمايی و رانندگی

ریيس پليس راهنمايی و رانندگی استان زنجان سامانه 120 را پل ارتباطی مردم با پليس در حوزه راهنمايی و رانندگی بيان كرد و گفت: مردم می‌توانند در زمينه اطلاع از وضعيت جاده‌ها، اعلام حوادث رانندگی و غيره از اين سامانه استفاده كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛سرهنگ رمضان آفريدون سامانه 120 را سامانه‌ای ارزنده خواند و گفت:سامانه 120، ترافيك خطوط سامانه 110 را كاهش داده و خدمات متنوعي را به همشهريان در حوزه راهنمايي و رانندگي ارائه مي‌كند.

اين مقام انتظامي تاكيد كرد: اين سامانه اطلاعات در حوزه راهنمايي و رانندگی از جمله، وضعيت جاده‌ها، آب و هوا و اطلاعات عمومي مرتبط با راهنمايي و رانندگي ارائه مي‌دهد.

رییس پليس راهنمايي و رانندگي استان زنجان سامانه 120 را پل ارتباطی مردم با پليس در حوزه راهنمايی و رانندگی بيان و افزود: اين سامانه به صوزت رايگان در طول شبانه روز در خدمت مردم بوده و شهروندان می‌توانند از وضعيت جاده، اعلام حوادث رانندگی و غيره از اين سامانه استفاده كنند.

اين مقام انتظامي اضافه كرد: اپراتورهای اين سامانه علاوه بر خدمات فوق، خدمات مشاوره‌ای نيز در حوزه راهنمايی و رانندگی به همشهريان ارائه می‌دهند.

وي تاكيد كرد: همشهريان مي توانند به صورت رايگان علاوه بر خطوط ثابت از طريق تلفن‌های همراه نيز با سامانه‌ی 120 تماس حاصل كنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.