هاشمی: از عملکرد شاگردانم راضی نیستم/ والیبال بانوان را رها نکنید

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان گفت: قزاقستان تیم بسیار خوبی است که سال گذشته موفق به کسب عنوان سومی آسیا شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مریم هاشمی افزود: قزاقستان در مسابقات امسال تغییراتی داشت اما بسیار بلند قامت و قدرتی بود. بازیکنان ما نیز تمام تلاش خود را کردند اما سطح بازی قزاقستان بسیار بالاتر از ما بود.

وی اظهار داشت: عواملی چون بالا بردن تعداد تیم های شرکت کننده در لیگ باشگاهی و استعدادیابی در رشد والیبال بانوان تاثیر گذار است. به استعدادیابی باید قبل از کار حرفه ای توجه کرد تا برای انتخاب بازیکنان مشکلی نداشته باشیم. در ایران باید حداقل 70 بازیکن داشته باشیم تا پشتوانه های خوبی برای تیم ملی باشند.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان درخصوص عملکرد بانوان در مسابقات این دوره گفت: زمان کوتاهی با تیم ملی کار کردیم و اگر بخواهیم مقام بالاتری را به دست آوریم انتظار زیادی است. کادر فنی در بازی تیم ملی مقابل ویتنام انتظار داشت جایگاهمان را تغییر داده و برای کسب عنوان پنجم یا ششمی آسیا رقابت کنیم اما سطح تیم های مقابل مان بالاتر از ما بود و جنگیدن با چنین تیم هایی خیلی سخت بود.

وی ادامه داد: برای پیشرفت والیبال بانوان ایران نباید این تیم را به حال خود رها کنیم. باید سالی 2 بار اردوی تدارکاتی و با برنامه ریزی برگزار شود.

هاشمی گفت: از عملکرد شاگردانم در این مسابقات راضی نیستم و احساس می کنم هنوز ذهن شان به کسب مقام پنجم و ششم آسیا نرسیده است. باید روی نقاط ضعف و قوت تیم کار زیادی کنیم که نیاز به زمان دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار