مرتضی شایسته:

جریان سالن سازی امیدوارکننده است

رییس کانون پخش کنندگان سینمای ایران با ابراز امیدواری نسبت به جریان سالن سازی در سینما، لزوم ادامه این حرکت را توصیه کرد.

جریان سالن سازی امیدوارکننده استبه گزارش گروه سینمایی باشگاه خبرنگاران ؛ به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، مرتضی شایسته رییس کانون پخش کنندگان سینمای ایران بیان کرد: امیدوارم جریان سالن سازی در سراسر کشور ادامه داشته باشد.
 
وی در ادامه گفت: افزوده شدن سه سالن سینمایی نیشابور اتفاق خوبی بود و امیدوارم جریان سالن سازی در سینما ادامه داشته باشد. حرکتی که در زمینه سالن سازی در شهرستان نیشابور و از سوی مهندس سروری رخ داد بسیار اتفاق خوبی است و افزوده شدن ۳ سالن سینمایی به تعداد سینماهای سراسر کشور را به فال نیک می گیریم.

شایسته با اشاره به آغاز جریان سالن سازی در کشور از سوی بخش خصوصی اظهار کرد: امیدواریم این جریان در سراسر کشور ادامه داشته باشد و سالن های مورد نیاز مخاطبان تامین شود. شهرهای بسیار زیادی در سراسر کشور وجود دارد که مردم از داشتن سالن های سینمایی در آن محروم هستند و امیدوارم با همراهی نمایندگان مجلس، سرمایه گذاران، فعالان عرصه ساخت و ساز و صاحبان صنایع، شاهد ساخت سالن های متعدد در این شهرها باشیم.  

تهیه کننده سینما اظهار داشت: در شهر تهران نیز به رغم تلاش های انجام شده با کمبود سالن مواجه هستیم. در شرق و شمال و جنوب تهران سالن سینمایی نداریم و اغلب سالن ها امروز در مرکز و غرب تهران گسترده شده است. 

رییس کانون پخش کنندگان سینما گفت: در تهران حدود ۲۰۰ سالن سینمایی کم داریم و امیدوارم با ساخته شدن پردیس های سینمایی، این امر برطرف شود. سالن های فرسوده باید نو و جغرافیای برخی سالن ها نیز تغییر کند. امیدوارم اتفاقی که در زمینه سالن سازی در نیشابور رخ داد در دیگر شهر ها نیز اتفاق بی افتد تا بار دیگر خانواده ها در شهرستان ها با سینما آشتی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار