قم؛

پیروزی آذرخودروی نوین قم بر دانشگاه آزاد اسلامی

تیم کاراته آذرخودروی نوین قم با پیروزی بر دانشگاه آزاد به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ از سری رقابت‌های کاراته سوپرلیگ باشگاه‌های کشور عصر جمعه نماینده قم  صدرنشین مسابقات قهرمانی کاراته کشور شد و با کسب امتیاز بالا توانست در این رقابتها  به پیروزی دست یابد.

تیم آذرخودرو که در اولین دیدار خود از تیم شهرداری سیرجان گذشته بود موفق شد در آخرین مسابقه خود در برابر مدافع عنوان قهرمانی یعنی تیم دانشگاه آزاد تهران عبور کرده و این تیم را شکست داد.

در این دوره از مسابقه، تیم آذرخودرو توانست در بخش کاتا انفرادی و تیمی حریف خود را مغلوب کند و سپس در مسابقات کومیته با امتیاز ۲۶ بر 1، تیم دانشگاه آزاد را از پیش روی خود بردارد .

در پایان این دوره سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور تیم آذرخودرو نوین قم موفق شد با کسب امتیاز ۴۸ عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد و به ترتیب تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۳۹ امتیاز و نیز تیم مناطق نفت خیز جنوب با ۳۹ امتیاز به مقام های دوم و سوم دست یابند.

در این دوره از مسابقات آقای فرید خطیری به عنوان داور برتر، مهران بهنام به عنوان مربی کومیته برتر از تیم مناطق نفت خیز جنوب تیم صنعت برق هرمزگان به عنوان تیم اخلاق، نجف علی مقدم به عنوان مربی برتر کاتا از تیم آذر خودرو نوین قم و شهرداری سیرجان به عنوان تیم برتر و رضا روشن نیز به عنوان بازیکن برتر کومیته معرفی شدند.

تیم آذر خودرو نوین قم نیز به‌عنوان تیم برتر انتخاب شد.
 
انتهای پیام/ گ
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.