جایزه ویژه برای رکابزن برتر تور آذربایجان

جایزه رکابزن‌ برتر تور ایران آذربایجان یکصد هزار دلار اعلام شد.

جایزه ویژه برای رکابزن برتر تور آذربایجانبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سی امین دوره تور دوچرخه سواری ایران آذربایجان از 7 خرداد و در مسیر آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی واردبیل به مساحت 970 کیلومتر آغاز شد که امروز در مرحله سوم در مسیر تبریز- ارومیه به مساحت 144 کیلومتر از ساعت 10 آغاز شده است.

13 تیم خارجی و 5 تیم داخلی در این مسابقه تور گردانی حضور دارند و جایزه پایانی برای رکابزن برتر یکصد دلار است.

بنابر این گزارش: این جایزه از سوی رئیس ستاد تشکیلاتی و مدیر و استاندار آذربایجان شرقی در نظر گرفته شده است تا به رکابزنان برتر تخصیص یابد.

نتایج رقابت‌ این تور دوچرخه سواری حاکی از آن است الکساندر شوشو از تیم قزاقستان و باشگاه نیوفورائور در جایگاه فینال طلایی ایستاد و پیراهن طلایی را بر تن کرد و حسین عسگری از تیم پیشگامان کویر یزد بهترین رکابزن انفرادی شد.

*طی یک برنامه 5 ساله تور به صورت حرفه‌ای برگزار می‌شود

در بخش کوهستان بهترین رکابزن سعید صفرزاده از تیم شهرداری تبریز و حسین عسگری در بخش بهترین رکابزن آسیایی معرفی شدند.

در مجموع تیمی، پیشگامان کویر یزد در رده اول و تیم پتروشیمی تبریز به جایگاه دوم و شهرداری تبریز به مقام سوم دست یافت.

امروز در مسافت 144 کیلومتر تبریز به ارومیه 192 رکابزن در سطح مسابقات نیمه حرفه‌ای حضور داشتند و این دومین سال پیاپی است که مسابقه به صورت نیمه حرفه‌ای برگزار می‌شود و در یک برنامه حرفه‌ای 5 ساله در آینده این تورگردانی به صورت حرفه‌ای برگزار خواهد شد.

این گزارش حاکی است در این مسابقه تورگردانی دوچرخه‌سواری مدیر فدراسیون جهانی uci پل و استون از کشور ایرلند به همراه 2 داور uci میرویس رابورانوت ازکشور چک و جئولگی پوپوف از بلغارستان به منظور نظارت حضور داشتند.

*حضور 25 داور ایرانی در مسابقه تورگردانی ایران – آذربایجان

25 داور ایرانی به منظور نظارت در این تور حضور دارند و همه داوران و ورزشکاران در هتل‌های 5 ستاره اقامت دارند.

بنابراین گزارش امروز رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری خسرو قمری نیز برای بازدید از تور به تبریز آمد در کل کاروان دوچرخه‌سواری شامل 398 نفر هستند و در پایان ستاد برگزاری و فدراسیون جهانی و خود فدراسیون دوچرخه‌سواری جوایز را به رکابزنان اهدا خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار