یزد؛

دستگیری جاعلان چک پول های جعلی در بافق

دادیار جانشین دادسرای عمومی و انقلاب شهـرستان بافق از دستگیری دو جاعل که در پوشش خرید اقدام به خرج چک پول‌های جعلی در شهرستان بافق می‌کردند خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛نجمـه جنائی کریم‌آباد اظهار کرد: دو نفر خانم در پوشش خرید اقدام به توزیع اسکناس جعلی از نوع ایران چک پانصد هزار ریالی در بین مغازه‌داران بافقی نموده و با خرید اجناس کم قیمت نسبت به ارائه اسکناسهای جعلی اقدام و تفاوت آن را از مغازه داران اخذ می‌کردند.

وی ادامه داد :  در پی اطلاع یکی از مغازه داران از جعلی بودن اسکناس ها  به مرکز فوریت های پلیس با همکاری نامبرده ، افراد مذکور که با سواری شخصی به این شهرستان آمده بودند شناسایی و دستگیر شدند .

این مقام قضایی اظهار کرد: با بررسی و تحقیقات بعمل آمده تعداد 24 نفر از مغازه داران اقدام به شکایت نموده و تعداد24 فقره ایران چک پانصد هزار ریالی نیز کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد : از ناحیه متهمان خسارت وارده به مالباختگان پرداخت و رضایت کلیه مالباختگان تحصیل گردیده اما به لحاظ بیم فرار آنها و تبانی با سایر متهمان، به اتهام مشارکت در جعل اسکناس رایج داخلی و استعمال اسکناس جعلی با علم به جعل بودن آن ،متهمان  طی قرار بازداشت موقت به ندامتگاه مرکزی یزد معرفی شدند.

جنائی کریم‌آباد با اشاره به اعتراض متهمان به قرار بازداشت موقت، گفت: جهت رسیدگی به اعتراض آنان به بازداشت موقت، اعتراض به شعبه 101 دادگاه عمومی جزایی بافق ارسال و شعبه 101 دادگاه عمومی جزایی نیز قرار بازداشت را تایید کرده و هم اکنون پرونده در جریان رسیدگی جهت روشن شدن سایر ابعاد و همچنین شناسایی و دستگیری سایر متهمان احتمالی است



انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.