کتیرایی:

همکاری‌ام با تیم ملی منوط به قبول معیارهایم است/احترام آرین‌خو واجب است

سرمربی سابق تیم ملی کاراته گفت: همکاری‌ام با تیم ملی منوط به این است که معیارهای مدنظرم را قبول کنند یا خیر.

همکاری‌ام با تیم ملی منوط به قبول معیارهایم است/احترام آرین‌خو واجب استعلیرضا کتیرایی در خصوص پیشنهاد مربیگری تیم ملی به وی داده شده است به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیان داشت:  همکاری ام با تیم ملی منوط به این است که آن معیارهایی که مد نظرم است را قبول کنند یا خیر.

وی در خصوص حضور غلامرضا دباغیان در تیم ملی به عنوان سرمربی عنوان داشت: دباغیان یک مهره کاملا شناخته شده است و 16 سال است که این سمت را داشته‌اند. وی هم سرمربی تیم ملی بوده و هم مدیر تیم‌های ملی و همیشه اولین‌ها در زمان حضور دباغیان اتفاق افتاده است.

کتیرایی در ادامه گفت: اولین باری که موفق به کسب 4 مدال طلای آسیا شدیم ، اولین بار که در کومیته تیمی  اول شدیم و نیز اولین باری که با جوانان قهرمان جهان شدیم همه در حضور دباغیان بوده است و به نوعی می‌توان گفت که واقعا به گردن جامعه کاراته ایران حق دارند و از همه لحاظ امتحانش را پس داده است.

کتیرایی تصریح کرد: به نظر من حضور دباغیان را باید به فال نیک گرفت. در این موقعیت حساسی که کاراته دارد و قبول سرمربیگری تیم ملی از جانب دباغیان خیلی ریسک است و می‌توانم بگویم که با قبول این سمت در این شرایط حساس ایثار کرده است.

وی افزود: امیدوارم که حمایت‌های فدراسیون و جامعه کاراته از دباغیان به صورت واقعی باشد تا کاراته موفق شود چرا که همانگونه که همیشه گفته‌ام اگر کاراته موفق شود موفقیتش برای همه است و به همان نسبت هم شکست کاراته برای همه شکست است.

*احترام آرین خو واجب است

کتیرایی در خصوص استعفای آرین‌خو و اینکه خیلی بهتر می‌شد از حضور وی در کاراته استفاده نمود تصریح کرد: آرین خو پیشکسوت کاراته و احترامش برای همه واجب است و این بزرگان هستند که کاراته را به ما شناساندند و ما هم میراث‌دار این عزیزان هستیم وباید در هر شرایط حرمت این عزیزان حفظ شود.

کتیرایی در خصوص استعفای آرین خو ،  بیان داشت: من نیز از طریق رسانه‌ها متوجه استعفای دسته جمعی کادر فنی و مدیر تیم‌های ملی شدم و تا الان هم نتوانستم متوجه دلیل اصلی این اتفاقات شوم.

کتیرایی در خصوص همکاری‌اش با تیم ملی بیان داشت: من هیچ وقت منتی برای کاراته نداشته‌ام و خدمت کردن به تیم ملی افتخار است هم در جایگاه مربیگری و هم در سمت بازیکن اگر زمانی نتوانستم قبول کنم که در تیم ملی فعالیت داشته باشم حس کردم که شرایط آن زمان ایده‌آل من نبوده است. هر کسی برای فعالیتش‌ نیاز به آرامش دارد و من نیز باید بتوانم با آرامش خاطر کار کنم و اگر شرایط به گونه‌ای باشد که فشار روانی باشد به طور حتم از کارایی کم می‌شود چرا که همه توان را باید صرف جمع و جور کردن حاشیه‌ها کرد چرا که هم در قبال بازیکنان مسئولیم و باید در آرامش کار کرد.

برای خودم چارچوب مشخصی دارم

وی در پایان خاطر نشان کرد: من برای خودم چارچوبی دارم و اجازه همفکری خواهم داد ولی به احدی اجازه نمی‌دهم که برای من تعیین تکلیف کند من اگر این مسئولیت را بپذیرم آنقدر وجود دارم که تمام مسائلش را به گردن بگیرم در کاراته هم اگر به جایی رسیده‌ام به لطف خداوند و تلاش و زحمات خودم بوده است و هیچوقت هم به دنبال مربیگری نبوده‌ام چرا که بر این عقیده‌ام که به حضورم نیاز باشد به دنبالم خواهند آمد.

کتیرایی در پایان برای جامعه کاراته و موفقیت این رشته ورزشی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سرمربی ، تیم ، ملی ، کاراته ، کتیرایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار