بهرام که حکم می‌گرفتی همه عمر، دیدی که چگونه حکم بهرام گرفت

بهرام افشار زاده که سالیان سال است در ورزش با حکم‌های مختلف مشغول بوده این بار با یک حکم دیگر شاید از استقلال جدا شود.

بهرام که حکم می‌گرفتی همه عمر، دیدی که چگونه حکم بهرام را گرفتبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، باتوجه به اینکه تیم فوتبال استقلال نتوانست در لیگ چهاردهم عناوین قهرمانی و سهمیه آسیایی را کسب کند به همین دلیل مسئولان باشگاه به فکر تغییراتی در کادر فنی می شوند و از مربیان باتجربه خواستند که برنامه های خود را برای سرمربیگری فصل آینده این باشگاه در اختیار اعضای هیات مدیره آبی پوشان قرار دهند و از طرفی دیگر قرار شد که اعضای هیات مدیره هر کدام به تنهایی پنج گزینه داخلی و خارجی را پس از بررسی‌های لازم در جلسه هیات مدیره باشگاه مطرح نماید تا از این طریق سرمربی فصل آینده تیم فوتبال استقلال نیز مشخص گردد.

 با توجه به این مساله منصور پورحیدری از روز گذشته با توجه به حکمی که افشار زاده مدیر عامل باشگاه ارائه داده در صدد بررسی وضعیت برنامه های مربیان برای فصل آینده است و قرار بود که این اسامی در جلسه فردا مطرح شود که گویا مسئولان باشگاه برای انتخاب سرمربی نیاز به زمان بیشتری دارند و این جلسه با صلاحدید مسئولان لغو شده است.

 از طرفی دیگر افشار زاده نیز حکم جدیدی از سوی وزارت ورزش را دریافت کرده و این طور که به نظر می‌رسد تغییرات اساسی در باشگاه استقلال در حال رخ دادن می‌باشد و این احتمال وجود دارد که ترکیب هیات مدیره و حتی مدیر عاملی این باشگاه نیز تغیر کند، این امکان وجود دارد که  تعداد اعضای هیات مدیره آبی پوشان برای فصل بعد کاهش پیدا کند.

باشگاه استقلال با توجه به تغییرات اساسی که در پیش رو دارد زمان زیادی را از دست داده است و تمام این مسائل به ضرر تیم خواهد بود چرا که در حال حاضر باشگاه زمان  زیادی را نسبت به جذب سرمربی و بازیکنان  هدر می‌دهد. البته عقل سلیم حکم می‌کند که افشار زاده با توجه به دو شغله بودن و مشغله کاری زیاد مدیر عاملی باشگاه استقلال را به شخص دیگری واگذار کند چرا که با توجه به شرایط پیش آمده و حجم کاری بالا وی نمی‌تواند زمان زیادی را برای رسیدگی به مقررات باشگاه استقلال بگذارد.

بنابراین شواهد نشان می‌دهد که مدیر عاملی باشگاه استقلال نیز به زودی دستخوش تغییرات می شود و با روش این مساله به طور حتم باشگاه می تواند برای وضعیت سرمربی فصل آینده تصمیمات بهتری را اتخاذ نمایند.

و اما شرایط این روزهای هواداران استقلال به نوعی است که این حکم شاید بهرام را از آنها بگیرد و همین موضوع شاید ضربه ای در مهم ترین زمان نقل وانتقالات به تیم استقلال بزند با توجه به سابقه و احترام افشار زاده  در ورزش کشور باید دید جایگزین وی چقدر می تواند در قد و قواره افشار زاده ظاهر شود.

 بهرام افشار زاده مصداق یک بیت شعر برای ما شد: "بهرام که حکم می گرفتی همه عمر       دیدی که چگونه حکم، بهرام گرفت"

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، بازی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار