جاهلیت مدرن در رویایی با امام‌ زمان (عج) + دانلود کتاب

چه کسی فکر می‌کرد ساكنان زمين پس از هزار و دويست سال و با همه تجربه‌ها و ادعاي مدنيت، مبلغ صفات مذموم عصر جاهلي باشند و حتی در برخی صفات گوي سبقت را از آنان بربایند؟

به گزارش خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران؛ کتاب "جاهلیت مدرن در رویارویی با امام زمان (عج)" نوشته اسماعیل شفیعی سروستانی در سال 1389 توسط انتشارات موعود عصر به چاپ رسیده است.

این کتاب 316 صفحه ای دارای دو بخش مباحث نظری و مصداقی بوده که از سرفصل های اصلی آن می توان به عناوینی از جمله «جاهلیّت مدرن و پوستین وارونه اسلام»، «جاهلیت دوم در آخرالزّمان»، «مهدویّت رودررو با جاهلیّت»، «معنا و مفهوم جاهلیّت»، «مرگ جاهلی»‌ و «سرمایه‌داری، موجد خودآرایی جاهلی»  اشاره کرد.

در بخشی از این کتاب می خوانیم: 
چه کسی فکرش را می کرد، ساكنان زمين پس از هزار و دويست سال و به رغم همه تجربه‌ها و ادّعاي مدنيّت و آگاهي، نه تنها حامل و مبلّغ جمله صفات مذموم عصر جاهلي باشند، بلكه پا را فراتر نهاده و گوي سبقت را از آنان بربایند؟  ميان زنده به گور كردن نوزادان بي‌گناه و سقط ميليون‌ها جنين كه هر يك استعداد تبديل شدن به ميليون‌ها زن و مرد بالغ و مستعدّ در عرصه زمين را دارند، چه تفاوت است؟

جاهلیت مدرن در رویایی با امام‌زمان(عج) + دانلود کتاب


 • دانلود و مشخصات فایل

سرگذشت عطاری که امام‌زمان‌(ع) به حجره او رفت/ صوت استاد مؤمنی
 • حجم: 4.93 مگابایت
 • فرمت : PDF

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۲۲ فروردين ۱۳۹۵
این کتاب انقدر برام ارزش داره که میخوام برم چند تا بخرم تو فامیل پخش کنم من که خیلی خسیس هستم
آخرین اخبار