مهدوی: مسابقه با آمریکا همیشه سخت است

پاسور تیم ملی والیبال گفت: مسابقه با آمریکا همیشه سخت است زیرا تیم قدرتمندی است و سال گذشته نیز قهرمان لیگ جهانی شده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مهدی مهدوی بعد از مسابقه ایران و آمریکا افزود: شروع زیاد خوبی نداشتیم اما در ست چهارم می توانستیم ببریم و علاوه بر اینکه مسابقه را به ست پنجم می کشیدیم، حداقل یک امتیاز به دست می آوردیم.

وی با بیان اینکه در مجموع تیم ایران امروز بد بازی نکرد، گفت: مسابقه نخست سخت است. آمریکا نیز تیم قدرتمندی است و نباید این تیم را حریف آسانی در نظر بگیریم. هر چند ایرانیان زیادی به سالن آمده بودند، اما آمریکا میزبان و از شرایط میزبانی برخوردار بود.

پاسور تیم ملی والیبال تصریح کرد: تماشاگران، خیلی خوب ایران را تشویق کردند. امیدوارم فردا بهتر بازی و آنان را شاد کنیم. بازیکنان ایران نیز محو مسابقه آمریکا نشدند و تلاش خودشان را در این مسابقه انجام دادند.

وی درباره برخی اشتباهات ایران در زدن سرویس در این مسابقه گفت: سرویس های قدرتمند ریسکی است و درصد خرابی آن ها زیاد است. شرایط دو تیم در این مسابقه مساوی بود اما بازیکنان آمریکا از فرصت ها بهتر استفاده کردند.

مهدوی با ابراز امیدواری برای اینکه مربیان راهکارهایی برای مهار آمریکا تا فردا بیاندیشند، گفت: نتیجه مسابقه فردا قابل پیش بینی نیست. احتمالا دو تیم با تغییر تاکتیک مسابقه را شروع خواهند کرد، اما امیدوارم با تلاش کادر فنی و آنالیز خوب موفق به کسب نتیجه شویم.


انتهای پیام/
برچسب ها: لیگ ، جهانی ، والیبال ، بازیکن ، مهدوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار