آیت‌الله اراکی:

پشتیبانی از مذاکرات فقط در چارچوب های مواضع رهبری

دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: ما با مذاکراتی که در چارچوب های رهبری باشد مشکلی نداریم بلکه از آنها پشتیبانی هم خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبر نگاران قم؛ آیت الله اراکی  عصر دیروز در تجمع عظیم حمایت از مواضع رهبری در مذاکرات هسته ای در مدرسه فیضیه قم گفت: عزت و سعادت ملت ما تنها با پایبندی به احکام خدا و معیارهای انقلاب است که بدست می آید.
 
دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی بیان کرد: امروز ایران اسلامی با پایداری و ایستادگی شهدا و پیروان انقلاب به ویژه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب توانسته به عنوان قدرت نخست در منطقه شناخته شود.

وی اظهار کرد: هدف از برگزاری این اجتماع اعلام پیروزی ملت ایران بر اساس پایداری بر ارزش هاست و اینکه دشمنان ما به هیچ وجه نمی توانند با دسیسه چینی های سیاسی و نظامی ما را فریب دهند و از پا در بیاورند.
 
آیت‌الله اراکی تصریح کرد: آمریکا دولت پیمان شکنی است و هیچ اعتمادی به آن نداریم وباید مسئولان این کشور اعتماد رهبر معظم انقلاب و ملت ایران را جلب کند زیرا که جلب اعتماد رهبری برای ما یک اصل مهم و ضروری است.
 
 اراکی اضافه کرد: یک پیمان نباید حقوق طرف مقابل را از بین ببرد به خصوص در پیمانی که با دشمن میبندیم لازم به ذکر است که به این معیارها توجه کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: اگر آمریکا بخواهد با زور و تهدید شرطی را به دولت ایران تحمیل کند آن شرط از نظر مااعتباری ندارد و برای تداوم پیمان باید  طرفین به اصول آن پایبند باشد.
 
انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.