قدیمی خبر داد:

راه اندازی بورس لباس نوجوان در پیاده راه 17 شهریور

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران گفت: برای راه اندازی بورس لباس نوجوانان پیاده راه 17 شهریور تاکنون 15 مغازه تغییر کاربری داده اند و حدود 70 مغازه در نوبت درخواست تغییر کاربری هستند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ رضا قدیمی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع ومشاغل شهرداری تهران  در خصوص راه اندازی بورس لباس نوجوانان در پیاده راه 17شهریوراظهارکرد:برنامه ریزی های خوبی در این زمینه انجام شده و شاهد پویایی مجدد این محور هستیم. به طوریکه عصرها تعداد زیادی از شهروندان همراه با خانواده ها و حتی افراد مسن در این محور پیاده روی می کنند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با اشاره به احداث کارگاه های صنایع دستی در محور 17 شهریور تصریح کرد:بهره برداری از فروشگاه های گل و گیاه نیز فضای لذت بخشی را برای مردم ایجاد کرده است، به گونه ای که با صبر و تحمل بیشتر شهروندان این محور از هر حیث پیشرفت خواهد کرد.

وی بااشاره به اینکه 15 واحد صنفی در این محور درخواست تغییر شغل داده اند، افزود: بازسازی تعدادی از مغازه های فروش خودرو و موتورسیکلت را برای عرضه پوشاک نوجوانان آغاز کرده ایم. این در حالیست که احتمالا این طرح مخالفینی نیز دارد اما تجربه نشان داده است که در عمران و آبادنی شهر نباید نگران مخالفین در طرح های تازه تاسیس بود زیرا برای شهرداری تهران تنها این موضوع مهم است که تمامی ساکنین محل و عابرین پیاده از اجرای این طرح راضی هستند.

قدیمی با بیان اینکه این پیاده راه در گذشته رونق زیادی نداشت، مطرح کرد:در این محدوده تعدادی نمایشگاه های خودرو و موتورسیکلت فروشی بود که برای مردم مزاحمت شدیدی ایجاد کرده بودند. تعدادی از این افراد به طور قطع هنوز ناراحت و نگران هستند اما ما خیر و صلاح شهر را در اقدامات توسعه ای در نظر می گیریم.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با ابراز امیدواری از اجرای این طرح و تغییر کاربری مغازه ها اشاره کرد: تا این زمان 15 مغازه تغییر کاربری داده اند و حدود 70 مغازه در نوبت درخواست تغییر کاربری هستند.

وی درپایان  با بیان اینکه تا پایان سال تغییر کارکرد این خیابان به معنای واقعی خودش اتفاق می افتد، گفت: بورس  و فروش پوشاک نوجوان به پیاده راه 17 شهریور رونق چشمگیری خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
علت راکت ماندن هر صنفی که در این پیاده راه راه اندازی میکنید بخاطر عدم تردد ماشین است، با این کار هم باعث عذاب ساکنین این منظقه شده اید هم نتیجه قابل قبولی دریافت نکردید؛ لطفا این خیابان را جهت تردد ماشین باز نمایید.
United States of America
ناشناس
۲۳:۴۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
مشکل این خیابان تردد ان است نه نوع صنفی که در ان فعالیت دارند
اگر مشکل تردد حل شود احتیاج به این کارها نیست خود کسبه صنفی را که مناسب باشد ایجاد میکند
آخرین اخبار