رشت ؛

جامعه ی بشریت تشنه ی دیدار منجی

جامعه ی بشریت تشنه ی دیدار منجی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ؛ مسوول امور فرهنگی وزارت نیرو در همایش مهدویت و امام (ره) که صبح امروز در رشت برگزار شد ، با بیان اینکه جامعه ی بشریت تشنه ی دیدار منجی است گفت: وقتی جامعه بشری از جنگ و خونریزی خسته شد و فهمید پناهگاه دیگری ندارد بدنبال منجی میگردد و آن زمان است که با ظهور منجی جهانیان امام زمان(عج)، این خلع پر میشود.

حجت الاسلام یزدان پرست گفت: کسانی که امروز به گروه های تکفیری می پیوندند به تصور این که منجی خود را یافته اند به عضویت این گروه ها در می آیند و پس از مدتی به چهره ی واقعی این گروه ها پی می برند و متوجه میشوند که این گروه ها فقط برای تخریب دین رحمت و آسمانی اسلام تشکیل شده اند.

وی با اشاره به تلاش های امام خمینی (ره) برای احیای دین مبین اسلام ، و مبارزه با استکبار افزود: ایشان اگر امروزه در جامعه ی بشریت بویژه در میان مستعضعفان محبوب است بخاطر ارتباط نزدیکی است که با خداوند داشتند.

سیف الله آقا بیگی مدیر عامل آب منطقه ای گیلان هم در جمع روحانیون و مدیران عامل و اعضای شورای فرهنگی صنعت آب و برق گیلان ، هم با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل ، ومبارزان انقلاب اسلامی از جمله ایت الله احسانبخش نماینده اسبق ولی فقیه در گیلان ، گفت:امروزه وزارت نیرو به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در دورترین نقاط کشور هم افتخار خدمتگزاری به ملت شریف کشورمان را دارد.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: گیلان ، رشت ، منجی ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.