قم؛

اعلام محدوده های ترافیکی در قم به مناسبت نیمه شعبان

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم از محدوده های ترافیکی در داخل و خارج استان قم به مناسبت ایام شعبانیه و ارتحال حضرت امام (ره) خبر داد.

به گزارش خبرتگار باشگاه خبرنگاران قم؛ سرهنگ حسینی گفت: برنامه ریزی های برای ایام شعبانیه و ارتحال امام خمینی(ره) در قم صورت گرفته و کسانی که از اتوبان تهران به قم مشرف می شوند، باید بعد از وارد شدن به میدان 72 تن قم از بلوار حضرت ولی عصر(عج) که به کمربندی امام علی(ع) معروف است به میدان ولی عصر  و پس از آن به میدان بقیة الله و بلوار انتظار و در نهایت به سمت مسجد جمکران حرکت نمایند.
 
وی افزود: تمام پارکینگ های مسجد مقدس جمکران فعال خواهند بود و زائران گرامی باید در یکی از پارکینگ های این مکان خودروی خود را پارک کنند.  
 
حسینی اضافه کرد: خودروهای شخصی می توانند خودروی خود را در میدان ولی عصر، از مسیر بلوار کبیری به سمت بلوار پیامبر اعظم(ص) در حاشیه بلواری که به نام مسجد جمکران است و به آل یاسین معروف است وسیله خود را پارک کنند.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی قم ابراز کرد: اتوبوس های بین شهری نیز می توانند بعد از ورود به میدان بقیه الله، از ادامه بلوار خلیج فارس وارد پارکینگ یاوران مهدی و یا پارکینگی که در نقطه مقابل به اسم طیبی شناخته می شود بروند و هم چنین از پارکینگ شماره سه در حاشیه مسجد جمکران بلوار انتظار استفاده نمایند.  
 
وی عنوان کرد: آن دسته از افرادی که از سمت سلفچگان وارد قم می شوند  می توانند از سه راهی خرمشهر وارد کمربندی امام علی(ع) و میدان 72 تن شوند و طبق همان مسیری که برای اتوبان تهران- قم گفته شد به سمت مسجد مقدس جمکران بیایند.
 
حسینی مطرح کرد: کسانی هم که از راه  کاشان به قم تشریف میاورند، باید بعد از اتوبان کاشان، به  میدان 72 تن وارد شده، و باز طبق مسیرهای قبلی به سمت مسجد جمکران بروند و در پارکینگ های گفته شده خودروی خود را پارک نمایند.
 
انتهای پیام/ گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.