راه‌های مثبت‌نگری کاربردی و رهایی از افکار منفی

کتاب «نوبت ماهیگیری» با عنوان فرعی « مثبت‌نگری کاربردی، رهایی از افکار منفی» نوشته‌ی محمد نوراللهی منتشر شد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران؛ محمد نوراللهی مترجم آثار متعددی از کریستوفر پائولینی، جان گریشام، روندا برن، کورنلیا کارولینا فونکه و جی کی رولینگ در بیش از یک دهه‌ی گذشته، این‌بار دست به انتشار اثری تالیفی زده و حاصل مطالعات در منابع خارجی و تدریس‌های خود را در سال‌های اخیر، در قالب کتابی در حوزه‌ی تکنولوژی فکر منتشر کرده است.

در این کتاب که ازسوی انتشارات «آرادمان» عرضه شده، در 15 فصل به باورهای موفقیت و روش‌های عملی رسیدن به آن پرداخته شده است.

مولف در پشت جلد کتاب درباره‌ی آن نوشته است:

«اگر وقتی چالشی پیش می‌آید از خود می‌پرسید "چه طور این مشکل را می‌توانم حل کنم؟" و با اطمینان عمل می‌کنید، اگر در جایی که همه ناامید می‌شوند، شما امیدوارانه به نتیجه می‌رسید، اگر همه را دوست خود می‌دانید و با همه به مهر رفتار می‌کنید، اگر باور دارید همه چیزتان را خداوند داده و در عین حال تنها عامل رسیدن به خواسته‌هایتان را عزم و رفتار خودتان می‌دانید، اگر بر این اساس خیال‌تان از آینده آسوده است و در لحظه زندگی می‌کنید، اگر فردی هستید که دیگران از بودن‌تان سر حال می‌آیند و شما را یک فرد با انرژی خوب می‌شناسند، در این صورت شما یک فرد مثبت‌نگر هستید و به این کتاب نیازی ندارید. این کتاب برای آن‌هایی است که می‌خواهند روش عملی مثبت‌نگری را بدانند و تجربه کنند».

همچنین دکتر «کیارش ساعتچی» نیز به‌عنوان پزشک و پژوهشگر سلامت کل‌نگر، متنی درباره‌ی وجوه کاربردی این کتاب نوشته که در پشت جد آن درج شده است.

«نوبت ماهیگیری» در 192 صفحه، به‌بهای 12 هزار تومان توسط انتشارات آرادمان منتشر شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار