سید عباسی:

ضعف دریافتمان با سرویس آمریکایی‌ها نمایان‌تر شد

کارشناس والیبال کشورمان عملکرد تیم ملی ایران، مقابل آمریکا در بازی دوم را یکی از ضعیف‌ترین نمایش‌های تیم ملی والیبال کشورمان معرفی کرد.

ضعف دریافتمان با سرویس آمریکایی‌ها نمایان‌تر شدجهانگیر سید عباسی کارشناس والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: تیم ایران در این بازی ست اول را خیلی ضعیف و بد کار کرد البته  نمی‌توان روی این تک بازی حکم و رای خاصی را صادر کرد. معتقدم هنوز بازیکنان ما به چند بازی احتیاج دارند تا به شرایط ایده آل و مطلوب دست پیدا کنند.
 
کارشناسان والیبال خاطر نشان کرد: تیم ملی والیبال آمریکا در طول چند سال اخیر سطح خود را بسیار بالا برده است تمام شش بازیکن این تیم در زدن سرویس‌های پرشی موجی بسیار موفق عمل کردند این در حالی است که ما در دریافت نقطه ضعف  داریم  و نتوانستیم در برابر سرویس‌های حریف موفق باشیم و توپ را به دست پاسور برسانیم.
 
عباسی یادآور شد: با توجه به این که در لیگ بازیکنان ما کمتر از سرویس‌های پرشی موجی استفاده می‌کنند همین مساله باعث می‌شود تا در مقابل این قبیل تیم‌ها مثل آمریکا به مشکل برخورد کنیم.
 
در مسابقات قهرمانی جهان هم که در لهستان برگزار شد ما مقابل آمریکا در سرویس به مشکل خوردیم باید در برابر تیم‌هایی مثل روسیه، لهستان و امریکا که از فیزیک بهتری برخوردارند با خطای کمتری کار کنم ضمن این که ما در دفاع روی تور به جز ست سوم هم عملکرد قابل قبولی نداشتیم.
 
عباسی در خصوص علت نوسان عملکرد تیم ملی ایران در این 2 دیدار اظهار داشت: بخشی از این امر بستگی به عملکرد خود ما و قسمتی هم به وضعیت تیم حریف مربوط می شود.
 
شاهد بودیم که آمریکا در این2 دیدار بی نقص بود در صورتی که تیم ما به دلیل پاره‌ای موارد از جمله مصدومیت‌ها در شرایط آرمانی نبود البته ناگفته نماند که از عادل غلامی توقع بیشتری داریم، امروز سامان فائزی در دفاع بهتر از وی ظاهر شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: آمریکا ، والیبال ، لهستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار