خوردبین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

استعفای خادم برایم مهم نیست/ لیست مازادی از برانکو دریافت نکردیم

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اعلام لیست مازاد گفت: سرمربی تیم تاکنون لیستی به ما ارایه نداده و امروز هم به کشورش بازگشت.

استعفای خادم برایم مهم نیست/ لیست مازادی از برانکو دریافت نکردیممحمود خوردبین سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: برانکو در حال حاضر لیستی به ما ارایه نداده و امروز نیز به کشورش بازگشته است.

وی در مورد اینکه برانکو بیان کرده تا مبلغ قراردادش پرداخت نشود به ایران بازنمی‌گردد عنوان کرد: من این موضوع را از رسانه ها شنیدم اما نمی‌دانم این موضوع تا چه میزان صحت دارد.

وی تصریح کرد: به هر حال وی یک مربی حرفه‌ای است به طور حتم حق دارد مطالباتش را طلب کند.

خوردبین در خصوص استعفای خادم از واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی‌ گفت: برای من مهم نیست وی استعفا داده است. خادم جز ضرر چیزی عاید پرسپولیس نکرده است.

وی درباره وضعیت تمرینات تیم پرسپولیس برای فصل آینده گفت: طبق برنامه تمرینات تیم از اول تیر ماه آغاز می‌شود تا آماده بازیهای فصل آینده شویم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه فصل نقل و انتقالات از فردا آغاز می‌شود تصریح کرد: اگر پول به دست باشگاه پرسپولیس برسد در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن را جذب می‌کنیم.

وی در پایان در مورد وضعیت اسپانسر پرسپولیس خاطر نشان کرد: نژاد فلاح در تلاش است با یک اسپانسر به توافقات دست یابد تا مشکلات مالی ما برای فصل بعد تا حدودی برطرف شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، پرسپولیس ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار