رودهن؛

نوجوانان و نونهالان را سبک نشمرید

مسوول نهاد ستاد اقامه نماز از روحانیت و مسوولان خواست به نوجوانان و نونهالان اهمیت داده و آنها را سبک نشمرید.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی که به رودهن سفر کرده بود در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: در آستانه نیمه شعبان هستیم و اکثر مردم مخصوصا نوجوانان و نونهالان درباره امام عصر (عج) سوالاتی در ذهن خود دارند.

وی در خصوص امامت آخرین امام شیعیان اذعان داشت: موی ابرو بر عکس موی سر و صورت 90 سال طول می‌کشد تا کاملاً بلند شود و این خواست خداوند است و اگر امام زمان (عج) عمر بیش از هزار ساله دارد جز لطف و خواست پروردگار متعال چیز دیگری نیست.

مسوول نهاد ستاد اقامه نماز در خصوص این که امام زمان (عج) در سه سالگی به امامت رسیدند و تعجب خیلی ها را برانگیخته است ادامه داد: همانطور که یک انسان موفق شده علم را به یک فلز مانند فلش مموری انتقال دهد خداوند هم این علم بزرگ را از امام صادق علیه السلام به یک کودک سه ساله انتقال داد.

وی در خصوص نماز و ترویج آن بین نوجوانان و نونهالان و حتی کودکان تصریح کرد: همانطور که به یک درخت آب میدهیم و به پاس خدمات ما آن درخت یا میوه یا سایه و چوب به ما می دهد

انسان ها هم به پاس نعمت پروردگار نماز را به جای آورند.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی ادامه داد: طوری باید با نوجوانان و نونهالان برخورد کرد که آنها از مساجد فراری نباشند بلکه خودشان در صف های اول نماز قرار گیرند و این عزیزان را نباید تنها گذاشت و سبک شمرد بلکه باید به نوجوانان و نونهالان اهمیت داد.

این مسوول گفت: بنده در این چند سال هر چه دارم از برکات نوجوانان و نونهالان و کودکان است زیرا قلب این بزرگوارن پاک است و هر چه بکاریم برداشت می کنیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.