عضو کمیسیون عمران:

دولت مراقب افزایش خرید و فروش وام مسکن باشد

عضو کمیسیون عمران با اشاره به اینکه دولت باید نظارت خود را بر تسهیلات مسکن افزایش دهد، گفت: دولت باید مراقب باشد که خرید و فروش مسکن توسط دلالان صورت نگیرد.

دولت مراقب افزایش خرید و فروش وام باشددامادی عضو کمیسیون عمران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه افزایش نرخ تسهیلات کمک موثری در بخش خانه‌دار شدن می‌کند، افزود: باید سعی کنیم با برنامه‌ریزی صحیح بتوانیم مانع افزایش حجم نقدینگی در اقتصاد کشور شویم.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر مجلس حامی دولت است و تنها می‌‌تواند با نظارت خود مانع ایجاد مشکل در حوزه راه و شهرسازی شود.

عضو کمیسیون عمران اظهار داشت: مجلس با نظارت خود سعی می‌کند مانع ایجاد خلأ قانونی در حوزه اقدامات شود و در صورتی که مشاهده کند بخشی دارای خلأ قانونی است آن را جبران می‌کند.

دامادی تصریح کرد: اعضای کمیسیون عمران سعی می‌کند برنامه‌هایی را برای بهبود بازار مسکن ارائه کند.

عضو کمیسیون عمران اظهار داشت: در حال حاضر باید کمک کنیم که این تمهیدات 80 یا 100 میلیون تومانی زمینه‌ساز افزایش خرید و فروش وام مسکن در کشور نشود.

دامادی خاطرنشان کرد: دولت باید نظارت خود را بر این بخش تقویت کند و بداند که آیا واقعا دولت به هدف خود که افزایش قدرت خرید متقاضیان است رسیده یا خیر؟

انتهای پیام/
برچسب ها: وام ، تسهیلات ، دلالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار