بادامچیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

گرمای لبخند امام(ره) را پس از 50 سال هنوز در وجودم احساس می‌کنم

قائم‌مقام شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در نقل خاطره‌ای از معمار کبیر انقلاب ایران می‌گوید: در مهرماه سال 41 و همزمان با تصویب لایحه انجمن‌های ایالتی و ولایتی من حدود 20 ساله بودم که برای دیدار با امام خمینی(ره) عازم قم شدم، من هم مانند سایرین شور و هیجان وصف ناشدنی برای این دیدار داشتم.

"اسدالله بادامچیان "قائم‌مقام شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به خاطره‌ای از معمار کبیر انقلاب ایران، اظهار داشت: در مهرماه سال 41 و همزمان با تصویب لایحه انجمن‌های ایالتی و ولایتی من حدود 20 ساله بودم که برای دیدار با امام خمینی(ره) عازم قم شدم، من هم مانند سایر بازدیدکنندگان شور و هیجان وصف ناشدنی برای این دیدار داشتم. 
 
وی با توصیف لحظه لحظه آن دیدار بیادماندنی ادامه داد: زمانی که نوبت به من رسید تا با امام(ره) دیدار داشته باشم، دست ایشان را در دست گرفتم و آماده شده بودم مثل بقیه دستشان را ببوسم، اما با جسارتی که در روزهای جوانی از آن بهره‌مند بودم قبل از این‌کار مستقیما در چشمان امام (ره) نگاه کردم، در آن لحظه ابهت نگاه امام(ره) به‌شدت مرا تحت تاثیر قرار داد. 
 
قائم مقام شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: وقتی نگاه ما دونفر با یکدیگر تلاقی پیدا کرد، امام(ره) لبخندی به من زدند که گرمای این لبخند درست مثل احساس شخصی بود که در سرمای زمستان وارد فضای گرمی‌ می‌شود، به این ترتیب گرمای ویژه‌ای در بندبند وجود من ایجاد شدکه هنوز و پس از سپری شدن 50 سال این گرما را در وجود خود احساس می‌کنم. 
 
وی در پایان تاکید کرد: همین توجهات ویژه امام(ره) به نسل جوان، عامل مهمی بود که سبب شد بسیاری از جوانان عاشقانه و مشتاقانه به جبهه‌های حق علیه باطل بشتابند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: جوانی ، لبخند ، امام خمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار