ساری؛

تابستان بدون خاموشی با صرفه جویی در مصرف

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: در صورت صرفه جویی در مصرف برق ، تابستان امسال ، خاموشی نخواهیم داشت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ساری، خوش خلق امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه بیش از 31 میلیون و 500 هزار مشترک توزیع برق در کشور از خدمات این شرکت استفاده می کنند گفت: از این تعداد 24 میلیون مشترک در بخش خانگی هستند.

وی افزود: سال گذشته میزان تامین برق ۴۹ هزار مگاوات بوده وپیش بینی می شود به بیش از ۵۱ هزار مگاوات هستیم.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر تصریح کرد : از سال 83 تا 89 تعرفه های مصرف برق تغییری نداشت اما از سال 89 به بعد با اجرای طرح هدفمندی یارانه ها میزان تعرفه ها افزایش داشت و امسال تغییری نخواهد داشت.

خوش خلق از مردم خواست تا در مصرف برق صرفه جویی کنند تا امسال با قطعی برق مواجه نشویم.

معاون امور عمرانی استانداری مازندران هم در این مراسم با اشاره به اینکه در دولت و نظام جمهوری اسلامی در طول ۳۵ سال اقدامات و اتفاقات شایسته ای گام های بلندی برداشته شد،گفت: با توجه به تلاشها و اقدامات درحال حاضر کمتر مناطقی است که آب، برق، تلفن ثابت و همراه نداشته باشند و با بروز قطعی با مشکلاتی مواجه می شوند.

نبیان با اشاره به اینکه سال گذشته با مدیریت به هنگام و درست در تامین و توزیع برق این مازندران با مشکلی مواجه نشده ایم،افزود:در ایام تعطیلات نوروز امسال برق منطقه ای در استان به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه بدلیل مصرف بالا و اتفاق در منطقه قطع شد که ظرف کمتر از ۱۵ دقیقه این مشکل برطرف شد.

در پایان این مراسم با قدردانی از زحمات منوچهر جعفری ، قاسم شهابی به عنوان مدیر عامل جدید شرکت توزیع برق مازندران معرفی شد.

انتهای پیام //گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.