سردار اشتری:

آماده باش 30 هزار مامور پلیس برای تامین امنیت مراسم بزرگداشت امام (ره)

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: بیش از 30 هزار مامور پلیس در قرارگاه روح الله برای تامین امنیت مراسم بزرگداشت امام (ره) آماده باش هستند.

به گزارش خبرنگار حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور عصر امروز سه شنبه در مراسم افتتاح قرارگاه روح الله با اشاره به ایام شعبانیه و سالگرد ارتحال امام (ره)، اظهار کرد: نیروی انتظامی بر اساس ماموریت و انجام وظیفه مانند هر سال نظم و امنیت مراسم‌های نیمه شعبان و سالگرد ارتحال امام (ره) را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: 2 هزار دستگاه اتوبوس زائران از سراسر کشور برای شرکت در مراسم سالگرد امام (ره) حضور دارند که در این خصوص اقدامات امنیتی و حراستی در محدوده حرم امام (ره) انجام شده است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با تاکید بر حضور حدود 30 هزار تن پلیس در تهران و استان‌های کشور برای پوشش مراسم پیش رو افزود: هماهنگی‌های لازم در این خصوص انجام شده است تا مراسم با رعایت امنیت و شئونات اخلاقی انجام شود.

سردار اشتری اظهار امیدواری کرد که این مراسم نیز مانند هرسال با نظم کامل برگزار شود.

لازم به ذکر است قرارگاه روح الله مستقر در عوارضی تهران – قم شامل قرارگاه‌های فرعی همچون پلیس پیشگیری، پلیس حفاظتی در محدوده حرم امام (ره) است تا در مواقع لازم رسیدگی نماید.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار