مجوز حضور 256 فناوری در جشنواره آب، خاک، محیط زیست صادر شد

با اتمام زمان ثبت نام و پذیرش فناوران در جشنواره و نماشگاه‌های ملی فناوری‌های آب، خاک، محیط زیست مجوز حضور برای 256 فناوری از سوی کمیته علمی این جشنواره صادر شد.

به گزارش خبرنگار فن‌آوری‌های نوین گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران، حسین مداح عارفی، مدیر اجرایی جشنواره و نمایشگا‌ه‌های ملی فناوری آب، خاک، محیط زیست درباره تاثیر این فناوری برای حضور در جشنواره اظهار کرد: با اتمام زمان ثبت نام برای حضور در این جشنواره بالغ بر 407 متقاضی عرضه فناوری برای حضور در جشنواره یاد شده ثبت نام کرده‌اند که از بین آنان 256 فناوری برای حضور در جشنواره تایید و موفق به دریافت مجوز شده‌اند.

عارفی ادامه داد: در جلسه فوق العاده کمیته علمی، علاوه بر بررسی طرح‌های فناوری ارسال شده و پذیرش واجدان شرایط نهایی شدن عناوین و مجریان کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های هم اندیشی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر اجرایی جشنواره و نمایشگاه تصریح کرد: در نتیجه بررسی‌های انجام شده در کمیته علمی، 12 عنوان کارگاه آموزشی و 8 عنوان نشست هم اندیشی تایید و برای اجرا به دبیرخانه ستاد ابلاغ شد.

لازم به ذکر است، جشنواره و نمایشگاه ملی فناوری‌های آب، خاک، محیط زیست از 23 تا 26 خرداد ماه جاری با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری ستاد توسعه آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست این معاونت در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.




انتهای پیام/

برچسب ها: مجوز ، فناوری ، محیط زیست ، خاک ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.