نگاهی به قهرمان لیگ هندبال:

هتریک ثامنی‌ها برای کسب جام

تیم ثامن‌الحج سبزواری برای 3 سال پیاپی به کسب مقام قهرمانی باشگاه‌های لیگ برتر هندبال دست یافت.

هتریک ثامنی‌ها برای کسب جامبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم ثامن‌الحج سبزوار با کسب 39 امتیاز قهرمانی دهمین دوره مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های هندبال کشور برای سومین بار پیاپی شد.

آخرین دیدار تیم ثامن‌الحج سبزوار با حضور گزینه‌ سرمربیگری تیم ملی هندبال کشورمان سبزوار برگزار  شد.

*سرمربی تیم قهرمان هندبال لیگ برتر: داشتن ملی‌پوش ضامن برتری ما نبود

حمید شجاع مربی تیم ثامن الحج سبزوار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: حضور تماشاگران هندبال دوست سبزواری باعث دلگرمی و قهرمانی تیم ما شد ما در آسیا به ندرت شاهد تماشاگران هندبال دوست هستیم اما کشور آلمان رکورددار تماشاگر هندبال است. تماشاگران سبزواری با شور و اشتیاق تمام در فصل گرما،‌ سرما در ایام تعطیل و غیر تعطیل با علاقه تیم خود را مورد تشویق قرار می‌دهند که یکی از پشتوانه‌های قهرمانی تیم ثامن الحج سبزوار به شمار می‌آیند.

وی در ادامه اذعان داشت: به عنوان تنها تیمی که دارای وحدت یکپارچگی و اتحاد است می‌توان از تیم سبزوار یاد کرد که همین مساله باعث کسب عنوان قهرمانی تیم ما می‌باشد.

مربی تیم سبزوار در ادامه گفت: ما در تیم ثامن سبزوار دارای 7 بازیکن تیم ملی هستیم که سجاد ندری به دلیل مصدومیت از همراهی تیم در مسابقات لیگ بازماند اما به همراه 6 بازیکن بعدی تیم موفق به کسب مقام قهرمانی شدیم.

شجاع در رابطه با در اختیار داشتن تعداد زیادی از بازیکنان تیم ملی در تیم ثامن سبزوار افزود: اگر ملاک این را قرار دهیم که تیم بیشترین بازیکن تیم ملی را در خود جای داده است درست نیست چرا که که تیم منیزیم با 7 بازیکن تیم ملی با کسب 9 امتیاز کمتر از تیم ما به مقام دومی این دوره رقابتها دست یافت. ما با بازیکنان تیم ملی خود قرارداد 2 ساله‌ داریم و از عدم همراهی آنها در مسابقات معذور بودیم و این دلیل موجهی برای داشتن بازیکنان خوب در تیم نیست.

مربی تیم سبزوار در ادامه تصریح کرد: یکی از دیگر از دلایل قهرمانی تیم ما و خوش درخشیدن آن طی این سالها وجود مدیری دلسوز، پیگیر و هندبال دوست همچنین حمایتهای خوب مالی باشگاه بوده است. تیم ثامن سبزوار به مدت 3 سال پیاپی است که به مقام قهرمانی دست می‌یابد که این یکی از فاکتورهای خوب تیم سبزوار محسوب می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: تیم ما از پتانسیل بالایی برخوردار است و موفق شد برای اولین بار بدون باخت در رقابت‌های آسیایی سال گذشته جواز حضور در مسابقات جهانی کسب نماید.

وی در خصوص حضور گزینه سرمربیگری تیم ملی و صحبت‌های اسماعیلاجیچ مبنی بر اینکه تیم هندبال ایران انفرادی کار می‌کند افزود: ایشان از درک بالایی برخوردار است اشکال انفرادی کار کردن فقط مختص ورزش هندبال نیست بلکه جای تاسف است که کل سیستم ورزش کشور در هر رشته‌ای به صورت انفرادی در میادین اکثر رقابتها کار می‌کند. نظر اسماعیلاجیچ قابل احترام است و به عقیده من در هر رشته‌ای باید به دنبال کار گروهی باشیم تا به نتیجه خوب تیمی دست یابیم. ما در تیم‌های اروپایی نیز شاهد کارهای خوب گروهی به دنبال آن کسب موفقیت‌های خوب در میادین بین‌المللی هستیم که چرا در صورت برد یا باخت به صورت گروهی وتیمی با هم همکاری می‌نمایند. امیدواریم با تدابیر خوب ایشان در صورت انتخاب فدراسیون در هندبال کشور تحولی عظیم و چشمگیر صورت گیرد.

*بازیکن تیم سبزوار: با حضور اسماعیلاجیچ به ریکاوری کامل نیازمندیم

ملی‌پوش تیم هندبال ثامن سبزوار گفت: بازیکنان هندبال دارای ضعف هستند که با اسماعیلاجیچ جبران می‌کنم.

میلاد مسائلی ملی‌پوش تیم ثامن‌الحج سبزوار در گفتگو با خبرنگار توپ و تور باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ثامن الحج یکی از تیم‌های ریشه‌دار هندبال کشور است با توجه به بی‌ثباتی مشکلات بوجود آمده با فدراسیون قبل سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشت و با توجه به مشکلات و مسائلی که دربحث مالی داشتیم اما توانستیم تا پایان فصل لیگ باشگاه‌های هندبال به خوبی ظاهر شویم.

وی در رابطه با اسماعیلاجیچ اذعان داشت: به عقیده من اسماعیلاجیچ به نکته خوبی اشاره کرده بازیکنان هندبال به لحاظ فیزیکی دارای ضعف و کمبود هستند. تیم ما به دلیل طولانی بودن مسابقات و شرایط بد روحی در ابتدای فصل و حضور در مسابقات آسیایی و جهانی به صورت مداوم به لحاظ آمادگی جسمانی کمی تحلیل رفت. امیدوارم پس از این برنامه‌ریزی‌ها و تدابیر خوب فدراسیون وقت و انتخاب خوب سرمربی تیم هندبال کشورمان ضعف‌ها کمبود ما هندبالیست‌های ملی‌پوش و سایر تیمهای لیگ برطرف شود.

*بازیکن تیم هندبال سبزوار: شروع خوبی نداشتیم اما در ادامه طوفانی عمل کردیم

سجاد استیکی ملی‌پوش تیم هندبال سبزوار از انتخاب اسماعیلاجیچ در کادر فنی هندبال ایران گفت: امیدوارم تحول خوبی در هندبال ایران ایجاد شود.

ملی‌پوش تیم هندبال ثامن الحج سبزوار در گفتگو با خبرنگار ورزشی توپ و تور باشگاه خبرنگاران گفت: به علت وجود شرایط بد در ابتدای لیگ باشگاه‌های هندبال تیم سبزوار اصلا شرایط خوبی نداشت اما در مجموع سعی بر این داشتیم خوب عمل کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با وجود ذهنیت قهرمانی در لیگ در بازی آخر ضعیف عمل کردیم.

وی در رابطه با نظر اسماعیلاجیچ در بازی انفرادی درهندبال گفت: وی تیم را خوب آنالیز کرد و نظر خود را دررابطه با بازی آخر ما مطرح نمود که به اعتقاد من باید بازی و دیدگاه گروهی خود را بیشتر پرورش دهیم. من به عنوان ملی‌پوش تیم هندبال کشورمان به صورت انفرادی به مسائل فیزیکی و آمادگی جسمانی خود اهمیت داده و دارای مربی بدنساز می‌باشم اما دیگر بازیکنان تیم مسائل فیزیکی بر ایشان در اولویت قرار ندارد.

ملی‌پوش تیم سبزوار تصریح کرد: امیدوارم اسماعیلاجیچ در آینده با راهکارها و دیدگاه‌ خوب خود در هندبال کشور تحول ایجاد کرده و تیم ملی به خواسته‌های ایشان به خوبی دست یابد.

*ملی‌پوش تیم هندبال ثامن سبزوار: روزهای دشواری در انتظار هندبال ایران است

بازیکن تیم هندبال سبزوار گفت: با سخت‌کوشیهای اسماعیلاجیچ می‌توانم بگویم هندبال ایران روزهای بسیار سختی را پیش رو دارد.

سعید برخورداری ملی‌پوش تیم هندبال سبزوار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به لحاظ محرومیت‌ها و درگیری‌های باشگاه با فدراسیون قبل  مشکلات زیادی از پیش رو گذراندیم اما در پایان فصل خوبی را پشت سر گذاشته و تلاشهایمان به ثمر نشست و با وجود اختلافات زیاد قبل قهرمان این دوره مسابقات شدیم.

وی خاطر نشان کرد: با وجود هواداران و دوستداران هندبالی در بازی آخر شرایط نرمالی نداشتیم و کمی ضعیف عمل کردیم.

برخورداری در مورد اسماعیلاوجیچ در ادامه تصریح کرد: وی در خصوص تیم‌های هندبال کمی زود اظهار نظر کرده و با دیدن یک یا دو بازی نمی‌توان قضاوت کرد. امیدوارم در آینده و به مرور زمان با تدابیر و اندیشه‌های خوب و عملکرد ملی‌پوشان دیدگاه‌ش تغییر یافته و پاسخگوی خواسته‌ وی باشیم.

ملی‌پوش کشورمان در ادامه بیان داشت: کسانی که در راس فدراسیون هستند انتخاب خوبی انجام داده و با برنامه‌ریزی‌های خوب و کارنامه‌ قابل قبولی که از وی می‌دانیم افق مثبتی در هندبال پیش رو داریم. من با شناختی که از اسماعیلاجیچ دارم یکی از سخت‌گیرترین مربیان هندبال است. وی معتقد است یک ورزشکار خوب باید درابتدا از لحاظ فیزیکی و بدنی در اوج باشد پس از آن روی مسائل تاکتیکی وی کار تمرکز شود. تیم سبزوار به دلیل داشتن ملی‌پوشان در تیم به دلیل حضور در مسابقات آسیایی و جهانی 3 ماه در رفت و آمد و استراحت بود. بنابراین یکی از نقاط ضعف تیم و افت آمادگی جسمانی هندبالیست‌ها همین مساله بود. با این وجود روزهای سختی در انتظار تیم ملی هندبال ایران است و امیدوارم با سخت‌گیری‌های اسماعیلاجیچ به نتیجه خوب دست یابیم و اهداف بلند فدراسیون را جهت حضور در رقابتهای بین‌المللی آسیایی جهانی عملی کنیم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار